iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijne op dit moment:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijne op dit moment:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
vandaag dit gemaakt (pic is wel met photoshop gemaakt, aangezien ik te lui ben om de take screen app te installeren )
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik hou het voorlopig bij het thema icarus van summerboard maar dan zonder houten achtergrond en zonder houten status bar. De weerspiegelende dock vind ik wel mooi heb je community sources geinstalleerd? dan zou hij normaal wel in installer moeten staan bij "games" hoor Laatst gewijzigd door Maurice; 13-11-07 om 22:22. Reden: Dubbelpost |
|
|||
|
|||
ik heb een icoontje gebrobeert te veranderen en nu staat er een zwart plekje ??? :S:S wat moet ik nu doen ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi App installer, heb ik geinstalleerd maar nu kan ik deze installerenop mijn iphone of moet ik die via cyberduck erop zetten? kan ik iemand een link posten van een tutorial? dank je |
|
|||
|
|||
kijk de mijne
gewoon simpel Laatst gewijzigd door prashantjuh; 30-11-07 om 23:02. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt . |
|
||||
|
||||
Mijn sprinboard ziet er zo uit en scrold horizontaal.
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door sic139; 28-10-09 om 14:56. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is neurox leopard en zelf aangepast. ben nu een nieuw icoon aan t maken voor SendPics....
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door sic139; 28-10-09 om 14:57. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De rest van de iconen is wel mee veranderd en in de schaduw van het phone icon op de balk zie ik de weerspiegeling van de iPhone. Hier zie je wat ik bedoel. IS er een oplossing voor of is het een kwestie van gewoon worden ? Groetjes, Den Door. |
|
|||
|
|||
|||||||||||||||||||||||||
Laatst gewijzigd door sic139; 28-10-09 om 14:57. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zal wel aan de nl taal liggen dan ja....
|
|
|||
|
|||
Dit is de mijne
|
|
||||
|
||||
mijnus..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meadow Theme iphone theme,iphone skins,ipod touch themes,ipod touch skins |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|