iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik doe het met Dock, is een app die je kunt installeren via installer. Hij maakt dan een screenshot en zet hem in je camera ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik doe het met Dock, is een app die je kunt installeren via installer. Hij maakt dan een screenshot en zet hem in je camera roll.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze tutoriol gebruikt, en neem de foto's via winSCP.
|
|
||||
|
||||
Screenshots maak ik met Dock: Makkelijker screenshots maken met Dock 2.06
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Skip last row staat aan, maar wat ik ook doe en instel, (zal iets over het hoofd zien?) ik blijf 4 x 4 iconen houden. De vierde rij betreft appl. van derden, dan de break, en dan nog een aantal appl. van derden. |
|
||||
|
||||
Restart Springboard gedaan? Uit/Aan gedaan? (neem aan van wel, maar voor de zekerheid). Volgens mij zou het met die instelling moeten werken.
Ik heb: Dock > Large Theme > Leopard (maar standaard werkte ook) Theme Wallpaper: ON Theme Status Bar: ON Theme Icons: ON Theme Dock: ON Wallpaper: ON Wallpaper Alpha: 75% Solid Status Bar: OFF Scroll Snap: ON Skip Last Row: ON Hide Icon Labels: OFF Hide Dock Labels: OFF Icons Under Dock: OFF Five Icon Dock: OFF |
|
||||
|
||||
Bugje Summerboard
Right, het verschil zit in Hide Dock Labels aan/uit.
Aan: 3 standaard rijen, 1 appl derden rij, vrije rij, overige appl derden Uit: 3 standaard rijen, vrije rij, alle appl. derden Bugje dus. Thanks |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om meerdere Thema's op je iPhone te zetten en makkelijk te switchen zoals dat nu bij de meeste gsm's kan...?
|
|
||||
|
||||
Ja hoor: summerboard does the trick.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is het mogelijk dat je deze als SummerBoard theme package shared met ons? Ik zou deze namelijk wel ook willen hebben op me iPhone! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank voor het compliment. De eer komt mij alleen niet toe. Ik heb dit springboard gewoon via iSwitcher (Greg's theme pak 1/CG-tv) geinstalleerd en vervolgens met hulp van Summerboard gecombineerd met de achtergrond van een ander theme uit iSwitcher (iphone remastered). Kind kan de was doen. Laatst gewijzigd door Joris; 09-10-07 om 21:23. |
|
||||
|
||||
Na het vertalen van mijn iphone (met dank aan Freek) veranderen niet alle icoontjes meer als ik kies voor een ander summerboard-thema. Degene die wel veranderen zijn de iconen die hun oude namen nog hebben (calculator, camera, Youtube).
Nou kan ik niet direct achterhalen waar dat aan ligt. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Op modmyiphone.com staan veel thema's, dit zijn echter ipb bestanden.
Is er een softwarematige manier om ze zonder commando's in te voeren op m'n iphone te krijgen? |
|
|||
|
|||
tescione: ik had hetzelfde 'probleem'. Dit komt omdat de iconen van de Summerboard themes engelstalig zijn en dan de nederlandstalige 'Freek' iconen niet herkent. De niet vertaalde, engelstalige iconen, herkent hij wel: calculator, youtube, camera. Oplossing is om in het Summerboard theme de iconen naar het nederlands te vertalen of te kiezen voor iSwitcher, daarmee lukt het wel gewoon. Ik deed het laatste en dat bevalt me prima.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De mijne
|
|
||||
|
||||
dit is de mijne, vrij simpel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik nou meerdere iconen op mn scherm..??
Ik heb 1 pagina vol. Maar heb er meerdere opgezet, maar zie ze dus niet. al gelukt Laatst gewijzigd door Johannn; 19-10-07 om 18:15. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|