iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook een fotootje van bij elkaar geknutselde iconen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook een fotootje van bij elkaar geknutselde iconen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook weer een nieuwe
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mijn Springboard heb ik graag netjes
|
|
||||
|
||||
Ik hou wel van strak
De rest (thrd party) staat op de tweede pagina. Is firmware 1.1.3
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
dock background
ik wil eigenlijk gewoon af van die mottige grijze dock background
ik heb v1.1.2 customize & summerboard 3.0 geïnstalleerd.... anybody.... |
|
|||
|
|||
Inderdaad: hoe krijg je die spiegelende achtergrond? Is niet standaard Neurox Leapord toch?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
lelijk he die originele dock background Je kan met summerboard Icarus als theme nemen. Die heeft die mooie spiegelende dock background. Wel even theme wallpaper en theme status bar afzetten als je niet van een houten springboard achtergrond houdt..... Ik denk ook dat je met advanced prefs kan kiezen voor de spiegelende ipod touch dock Laatst gewijzigd door drm; 08-02-08 om 16:24. |
|
||||
|
||||
je kan bij Summerboard gewoon aanvinken " Theme dock "
als je dat aanvinkt en een thema laad, krijg je dus gewoon de dock achtergrond van dat thema. Er is ook nog een andere manier en dat is via customize. Helemaal boven in staat er een knop " dock background " en daar kun je er ook een hoop vinden! Hopend jullie hier mee voldoende geholpen te hebben! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb nu Nederlandstalige iconen.Als ik nu Summerboard installeer,en daarna een ander Theme kies(bv iconen in het Engels),en ik kies daarna voor mijn Default Theme,ga ik dan mijn Nederlandtalige iconen terug hebben? @ Sharky232:wat betekent die omslag en 100 vanboven rechts op jou screenshot? Thanx! |
|
||||
|
||||
...wat dacht je van mail en accustaat in procenten.
|
||||
|
||||
Hey,
@NLS helaas weet ik niet meer welke installer ik gebruikte omdat ik van die installerpacks gebruik. Van die packs als shai.xlm etc, je kent ze wel. Was indd Categories icm Customize op firmware 1.1.2. Inmiddels met dat wiebeltruucje op 1.1.3 ook veel minder interessant dan ten tijde van 1.1.2. @crunch, pevi zegt het al: mail en accustats. Helaas hun sources ken ik ook niet meer. Die accustats waren wel handig btw, dus als iemand de naam daar nog van weet... post ff ty. Grr Sharky |
|
|||
|
|||
Hoe verander je icoontjes of je hele achtergrond??
|
|
||||
|
||||
Danielle: Kijk even rond in dit subforum, zullen genoeg tips staan. Anders even zoeken op summerboard. |
|
||||
|
||||
Das die van mij!
|
||||
|
||||
hier nog een app om screenshots te maken source repo.digitalagua.com
in de installler bij Utilities category > capture This is the best screenshot utility yet! Like the utility Screenshot it adds a button to snap a photo that hovers above what ever application you are in, it also has a button to exit, that closes the hovering snap button. The huge bonus with Capture is that the buttons are movable! Simply touch and drag the left side of the bar and you can position it where ever you want. This makes it very easy to navigate around applications without the buttons getting in the way. The other awesome feature is that the photos are automatically added to your camera roll and are viewable with the Photos application
|
||||
|
||||
Pic van jouw spingboard
Voor de liefhebbers
Kom't ie dan, mijn "Dark shelves" thema, met instructies : 1) Unzip bijlage DS Wallpaper 2) hierin zitten 2 bestanden 119.png en 119.thumbnail.png 3) kopier deze naar je iphone (Library\wallpaper) LET OP ! dat de nummering van de bestanden overeenkomt, 119 was (is) mijn laatste wallpaper afbeelding. 4) Unzip bijlage Dark Shelves 5) kopier de complete directory naar je iphone (private\var\mobily\library\summerboard\themes) 6) herstart de iphone en ga naar je summerboard app en selecteer Dark Shelves 7) Selecteer ook Hide Icon Labels op ON (dan heb je geen benaming bij je icoontjes) 8) Ga naar setting en kies hier je wallpaper (zou de laatste afbeelding moeten zijn !) Veel plezier ermee,
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|