iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisterenavond ook nog een beetje aan het knoeien geweest met dit als resultaat: Icons: YourTheme (beschikbaar via installer; beetje uitproberen om alles mooi uitgelijnd te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gisterenavond ook nog een beetje aan het knoeien geweest met dit als resultaat:
Icons: YourTheme (beschikbaar via installer; beetje uitproberen om alles mooi uitgelijnd te krijgen --> nadeel: ook in dock moeten 4 iconen staan, terwijl ik er daar liever en doorgaans slechts 3 zet) Achtergrond: stukje uit een men Mac Os leopard background geknipt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Niet té druk, gewoon goed
|
|
||||
|
||||
Ben alvast even met een nieuwe thema gestart. De keuze van de 'grote' battery en de wallpaper staan al vast, de rest volgt later alhoewel ik het niet te druk wil maken.
Battery Icon: Lock Wallpaper: Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 12-04-08 om 20:20. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Het huidige Theme (Damino, hier en daar wat aangepast) dat ik gebruik:
Laatst gewijzigd door SoundForge; 16-04-08 om 01:39. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is thema 6
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wou gisteren ook dat origineel Damino theme even testen maar heb een klein probleem. Alle iconen worden netjes aangepast behalve Foto's en Weer niet. Ik weet voor dat weer moet je een fix installeren maar iemand enig idee waarom die Foto's niet mee verandert ? Heb al Foto's, Fotos, Photos geprobeert maar zonder resultaat.
|
|
||||
|
||||
Undertaxxx:
Even het originele foto-icoontje opsporen en vervangen voor die gene in de theme. Dan werkt het wel. Heb ik hier ook moeten doen vanwege de NL taal met een andere theme. Photos Icon /Applications/MobileSlideShow.app/icon-Photos.png Die dus |
|
||||
|
||||
Citaat:
------------------------------------------------------------------------------ EDIT: cyper21 was me net even voor, maar........beter dubbel dan helemaal niets! Laatst gewijzigd door SoundForge; 16-04-08 om 13:05. |
|
||||
|
||||
Ok das wel minder, dacht makkelijk tussen themes te switchen. Trouwens enig idee wat die weather fix exact doet, dus waar de aanpassing gebeurt ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee, ik ook niet. Ik vermoed een verwijzing naar het icoon aanpassen, maar dat weet ik niet zeker.
|
|
||||
|
||||
Ik zet men Iphone wel op Engels als ik die Thema eens gebruik
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik ben ook weer ff bezig geweest met de mijne heb het 1 en ander icoontjes aangepast
PS: let niet op de achtergrond vind het gewoon mooie kleur ScreenP1.jpg ScreenP2.jpg ScreenP3.jpg ScreenP4.jpg |
|
||||
|
||||
Hier de mijne
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|