iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje, hoe kan ik terug de standard Iphone wallpaper (Zwart) bekomen na het instellen van andere wallpapers met Summerboard ? Alvast Dank...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Even een vraagje, hoe kan ik terug de standard Iphone wallpaper (Zwart) bekomen na het instellen van andere wallpapers met Summerboard ? Alvast Dank
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Door in Summerboard de optie Wallpaper op OFF te zetten ?
|
|||
|
|||
Zo ziet mijn springboard eruit...
|
|||
|
|||
problem
normaak kan je bij summerboard toch kiezen om skip last row te kiezen, maar ik heb dit niet bij mijn summerboard :s
enig idee hoe ik daar kan aangeraken? |
|
||||
|
||||
Bij firmware 1.1.3 en hoger kun je zelf de icoontjes verplaatsen en zo de onderste rij vrij maken he
|
||||
|
||||
Ik heb met de build-in 'print-screen' optie van de iPhone mijn achtergrond op de 'foto' gezet. (iClarified - Apple News - Hidden iPhone Screenshot Feature Found)
Het is een afgeleide van een bestaande theme welke hier al eens eerder voorbij is gekomen. Ik heb er alleen een 4e plank aan toegevoegd.
|
||||
|
||||
Citaat:
1 plank meer dan die van mij ;-) Als ik nog een suggestie mag geven ? Selecteer ook Hide Icon Labels op ON (dan heb je geen benaming bij je icoontjes) Dan ziet ie er (nog beter uit ) Groeten, Peter |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is de mijne. Staat overigens ook in dit topic.
Iconen uit het A Touch Of Class Theme, een viertal iconen (Telefoon, Tekst, Instellingen en iPod) uit een iSpazio Theme, aangevuld met enkele door mij zelf gemaakte iconen (met een "blanco" A Touch of Class icon als basis) en een Achtergrond die ik via het progje Wallpaper had binnengehaald en iets donkerder heb gemaakt, zodat de iconen er wat beter "uitspringen". Via SummerBoard de Icon en Dock Labels op Hide gezet en voilá. Heb dit "SoundForge" Theme als .rar bijgevoegd (uiteraard te gebruiken als SummerBoard Theme), inclusief het "blanco" A Touch Of Class Icon, zodat je zelf eventueel een nieuw icon kan maken voor een applicatie die je zelf gebruikt. Let op! Als je dit Theme gaat gebruiken via SummerBoard en je gebruikt de "NL -versie", dien je wel (nadat je natuurlijk van het originele icon-Photos.png een backup hebt gemaakt ) het icon-Photos.png (te vinden in de map Foto's, van bijgevoegd rar.file) te kopiëren naar Applications/MobileSlideShow.app. Dit icon veranderd standaard niet (in ieder geval niet bij mij) om de een of andere reden. Voor de Weather icon is een fix beschikbaar die je via je installer kan installeren. Citaat:
Laatst gewijzigd door SoundForge; 01-04-08 om 23:57. |
|
||||
|
||||
Kan je eens zeggen hoe je dat hebt gedaan? Lijkt me wel leuk om eens te maken..
En hierbij ineens de mijne; Ok toch maar deze dan
|
||||
|
||||
Hoe je de kleur van het batterijtje kan veranderen (en de kleur die achter de tekst scrollt)
|
|
|||
|
|||
kleur van je batterij:
ga dmv ssh in je iphone ga dan naar System/Library/CoreServices/Springboard.app/ daar vervang je al de 'BatteryBackground' bestanden door degene die je hier kan downloaden : Free file hosting by Savefile.com normaal gezien is hij nu blauw die blauwe glow moet je doen met Customize! die noemt: 'Highlight Mask' daar kun je packages voor downloaden via installer... succes! |
|
||||
|
||||
Zal ik direct eens proberen.
Draait costumize dan al op 1.1.4? Batterij icoon werkt! Bedankt! Laatst gewijzigd door Kermi; 23-03-08 om 23:20. |
|
|||
|
|||
customize werkt wel, maar niet de gewone
je moet de source http://ipodtouched.net/repo.xml effe toevoegen en dan zie je 'Modded Customize' staan. die werkt perfect! ik weet niet of die al bekend is, anders effe een topic van maken ofzo? |
|
||||
|
||||
@ Fizzy: Ok bedankt EDIT: Nog 1 vraagje, Ik heb geprobeert om onderaan die batterij "Powered by Kermi" te zetten maar als ik dat via photoshop doe en ik zet de afbeelding dan op mn iPhone geeft hij geen batterij meer, gewoon een zwart scherm met "Slide to unlock" moet ik nog iets aanpassen zodat het wel werkt?
@ Grample: Phiberglass Theme? Laatst gewijzigd door Kermi; 24-03-08 om 00:11. Reden: Nog een vraagje |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is er in Summerboard een mogelijkheid om de dockbar uit te schakelen ? Bedoel die grijze bar onderaan achter de phone,mail,safari,ipod iconen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
door een ''blanc'' dock te maken.
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|