iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gelderland20 Dit zijn ze Maar ondertussen heb ik voor het safari en telefoon icoon al weer een mooiere gevonden Super, dank ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
![]() Super, dank je! Nu rest mij nog de vraag hoe je die "spiegelende" dock krijgt, heb je die zelf gephoto-shopt of zit dat in het theme wat je gebruikt??
|
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb deze ff bij mekaar geraapt, is nog originele theme maar ik moet nog uitvogelen hoe ik de icons zelf kan veranderen, ik weet dat ik open ssh moet hebben maar ik zit via Wi-Fi niet op mijn eigen netwerk ( heb thuis namelijk geen Wi-Fi netwerk). en volgens mij is dat wel nodig...
Edit: heb Wi-Fi gedoe besteld, is er als het goed is binnen een week, dan lekker icons knutsel ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bababakkus; 18-08-08 om 18:59. |
|
||||
|
||||
![]() winterboard is mijn zoontje
![]() en foto's is mijn docherke ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie springboards allemaal! Iemad misschien een helemaal witte Springboard (incl. buttons, batterij etc?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik zou wel super dom zijn maar ik krijg mijn icons maar niet veranderd....
Hoe doe ik het? En is het mogelijk om een FOTO uit mijn camera roll als SPRINBOARD te krijgen?? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze nu nog.. Maar ben nu met de app customize bezig hier staan ook veel leuke tussen.. Is alleen jammer dat je ze nergens eerst kunt bekijken. Maar meteen moet installeren
Laatst gewijzigd door Fasty; 20-08-08 om 18:39. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ sad : Leuke combinatie van icons
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de meeste kun je wel eerst bekijken. je drukt op het thema en dan scroll je naar onderen en druk je op preview.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 20-08-08 om 20:07. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Sad, i.d.d. hele mooie icons, alleen de combi met je wallpaper is iets te druk voor mij.
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Please kan iemand me uitleggen hoe ik de icons kan veranderen?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Moet je die via de computer in custumize downloaden/zetten? Thnxs als iemand me SVP uit wil leggen hoe het moet... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Hopelijk kom je eruit! Anders roep je maar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
als ik de link open op de computer heb ik een wit vlak met zwart streep erdoor en balk in mijn webbrowser ![]()
|
||||
|
||||
![]() Van Deze HTML pagina open je de bron. Kopieer je de hele inhoud en plak deze op de iPhone in Wallpaper.html (via WINSCP ofzo)
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|