iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het eenvoudig gehouden:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het eenvoudig gehouden:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
is AQWOAH beschikbaar voor winterboard ? heeft er iemand een repo van ?
Dank
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja post er eens een screenshot van ^^ Nou dan zal ik voor het eerst eens een inkijk geven in mijn scherm ^^
Ja dat klopt ik ben van mening dat fizzweather en Bloomberg beter zijn dan weather.app en Stocks.app dus heb ik ze vervangen maar het icoontje behouden Greetz, Stiruam P.s. hmm het enige wat ik since mijn laatste restore ben vergeten is vodafone nl te patchen met een plaatje ^^ |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hoe bedoel je ?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand de AQWOAH installed?
Ziet er best aardig uit. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat bedoel ik.
Met name de icons, battery en keyboard vind ik erg mooi. |
|
||||
|
||||
Niet veel bijzonders |
|
|||
|
|||
Maar wel mooi en rustig
|
|
||||
|
||||
Nog een rustige. Dit is 'classica' op mijn 3G (winterboard).
|
||||
|
||||
@Scorpiosoft: Waar heb jij die Vodafone patch vandaan met dat logo ervoor?
@Iedereen hier: Ik zoek een modified icoontje voor " Weer ". Hij moet er hetzelfde uitzien als de originele, maar dan met iets fellere kleuren. Ik heb eerst zon icoontje gehad, maar kan dat thema niet meer vinden. Dat icoontje had iets meer donker blauw erin.
|
||||
|
||||
Custom logo's van de ifoneguide ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone
Ik heb het weer veranderd!!!
|
|
||||
|
||||
Vandaag veranderd naar dit !!
|
|
||||
|
||||
bedankt voor die weer icoontjes. Hebben jullie misschien ook wat gemodificeerde foto icoontjes? Wel in dezelfde stijl maar dan wat diepere kleuren
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|