iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Nu is hij af: Je kan hem hier krijgen. ik zie de datums door elkaar :S hoe kan dat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bedankt deze is schitterend
|
|
|||
|
|||
inderdaad een mooie lockscreen, jammer genoeg werkt ie bij mij niet zo mooi. Zou het aan het eerste model iPhone kunnen liggen? Ik krijg namelijk voor de helft 'ontgrendel' in beeld te zien en er lopen 2 datums door elkaar. Iemand een oplossing?
Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 13-01-09 om 17:46. |
|
|||
|
|||
de klok werkt bij mij prima, weet niet hoe ik die kalender in beeld krijg. dat pijltje onder de klok doet ook niets.
net zoals Bram krijg ik ook voor de helft ontgrendel te zien onderin. |
|
|||
|
|||
heb ik dus ook
|
|
|||
|
|||
hmm heb ik niet, het lijkt wel alsof je de engelse en nederlandse files tegelijk gebruikt (aan je datum te zien)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen nog steeds 'ontgrendel' voor de helft in beeld. |
|
|||
|
|||
de <string>ontgrendel</string> blanc laten in SpringBoard.strings? maar een wilde gok
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
/System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/English.lproj(naargelang je taal)
meer info: |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
blij te horen dat het werkt en alle credits zijn voor iMario voor het mooie lockscreen
|
|
|||
|
|||
Ik heb even een nederlandse tijd/datum notering gemaakt voor de liefhebbers.
En m'n eigen theme natuurlijk Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 14-01-09 om 00:11. |
|
||||
|
||||
@ Bram en de rest.
Allemaal heel leuk en aardig dat jullie de credits aan mij geven, maar onthoud wel dat ik dit niet heb gemaakt. Ik weet dus ook niet of die officiele maker het goed vind dat jullie eraan sleutelen. Het voor jezelf bewerken lijkt mij prima, als je het dan maar niet gaat posten zonder toestemming.
|
|||
|
|||
Ik vond het al apart dat de site Engels was en er Zack Schiller stond Ik dacht dat dat iemand is waarmee je samenwerkt o.i.d.
Maar er staat duidelijk op de site: ''The widget's configuration file (config.js) is located within the theme bundle, editing it is self explanatory.'' Dit houdt toch in dat je vrij bent in het editen van deze bestanden? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Het maakt mij verder niet uit, hoor! Ga je gang... Maar ik zelf zou het eerst vragen. |
|
|||
|
|||
Als ie er niet blij mee is, dan mailt ie maar : P het is alleen maar naar NL 'vertaald'. Scheelt hem werk : )
|
|
|||
|
|||
Kan ik toevallig ergens een aanpassing doen dat ik gewoon nog moet sliden voor unlock??
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|