iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wim66 Nog steeds XHD, het blijft een mooi thema Vind je dat? Ik vind dat zo druk en overvol... Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vind je dat? Ik vind dat zo druk en overvol...
Ik heb dit topic helemaal doorgebladerd maar ik ben nog niets tegengekomen dat beter is dan het origineel. Sommige dingen zien er best professioneel uit maar passen m.i. niet bij het eenvoudige uiterlijk van de iPhone4. Andere zien er dan weer erg cheap-ass uit en laten de Iphone eruit zien als mijn Sony Ericsson van 3 jaar geleden... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Elite Pro HD is een stuk cleaner, ook heel mooi. Vergeet de widget, dat is iets waar ik aan werk. Als iemand nog een widget zoekt, voeg mijn repo toe aan Cydia http://myrepospace.com/wim66/ Info: wim66's Repository - MyRepoSpace.com |
|
|||
|
|||
het phone icoontje
weet iemand ook hoe ik alleen het telefoon icoontje kan wijzigen?
wil gewoon standaard thema houden, maar er is in cydia voor winterboard vastwel een alternatief te vinden voor het telefoon icoontje? zoals deze hieronder: |
|
||||
|
||||
Hoe ziet jouw Lockscreen er uit?
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Mijn lockscreen ziet er zo uit atm.
Het is een HTML lockscreen zelf in elkaar geknutseld, het laat je wallpaper 2x zien. Je kan het downloaden als je mijn repo toevoegd aan Cydia cydia.myrepospace.com/wim66/ Je kan de stijl volledig veranderen door de twee overlays te vervangen met je eigen Photoshop kunsten |
|
||||
|
||||
Citaat:
Probeer deze Widget.html, ik heb er een Nederlands array ingeschreven. Dropbox - Widget.html - Online backup, file sync and sharing made easy. |
|
||||
|
||||
Deze widgets heb ik ook nog gemaakt (en meer)
Zijn ook gratis te downloaden via Cydia Deze is in de maak |
|
||||
|
||||
Heb ik weer. Geupdate naar 4.1 en nu ben ik 1 ding vergeten....welk theme heb ik gebruikt voor Lockinfo ?! Iemand die aan de hand van dit screenshot me kan vertellen welke het is / was zodat ik die weer kan opsnorren ?
edit : pffff...gevonden. High Gloss Native edit 2 : Dus niet....ben het kwijt, ik had een mooit theme voor Lockinfo, maar geen idee meer welke Laatst gewijzigd door mvveelen; 10-10-10 om 22:08. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze widget gebruik ik nu En dit krijg ik als ik hem vervang met die van jou Zal ik mijn widget ff naar jou PM sturen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kwam een mooi Theme tegen, genaamd Acropolis[KRS] voor Iphone of voor de iPod.
Wallpapers veranderen mee met de tijd, nacht, ochtend, middag, enz. Installeren is ff prutsen, maar het resultaat mag er zijn. Zit een PSD bestandje bij om zelf nog icoontjes bij te maken. Laatst gewijzigd door lacsap65; 12-10-10 om 21:28. Reden: screenshots toevoegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Hoe passen jullie die Badges aan als ik vragen mag??? Ik heb het geprobeerd maar lukt me niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vervang deze voor jouw Badge. Exact dezelfde naam gebruiken. Succes. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|