iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De "DockFlow" maken we zelf, op het ModMyi forum. Ik heb er 5 voor Elite Pro gemaakt in verschillende set-ups. Ik heb ze als add-on ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De "DockFlow" maken we zelf, op het ModMyi forum.
Ik heb er 5 voor Elite Pro gemaakt in verschillende set-ups. Ik heb ze als add-on thema's gemaakt, zodat je ze alleen maar in Winterboard hoeft te activeren. Ze zijn hier te downloaden Free File Hosting Made Simple - MediaFire |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Springboard:
Lockscreen: |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lockscreen
Leuke Add-On SBSettings Springboard --> De nieuwe icoontjes zijn niet scherp. Indien iemand weet hoe ik ze kan optimaliseren, alle hulp is welkom
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black ~ Dormituri te salutant ~ Laatst gewijzigd door Bordyl; 07-11-10 om 21:54. |
|
|||
|
|||
Mooie lockscreen is dit... welke is dat ????
|
|
||||
|
||||
Dit lockscreen heet SlantedLock, gewoon in Cydia verkrijgbaar. Om de instellingen aan te passen heb je een tweak nodig die onmiddellijk wordt meegedownload met de theme. Het weer e.d. pas je namelijk aan door in je iPhone te navigeren door middel van Safari. Heel gemakkelijk.
Ik zal later een tutorial posten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
een zeer vet lockscreen idd! ik hoop dat je een tutorail kan posten! ik heb wel een vraag, kan het thema ook zonder weer widget? lijkt me dat dit meer batterij kost omdat deze telkens wordt geupdate als ik mijn iphone het beeld aanzet |
|
||||
|
||||
Ja hoor, je kan het weer gewoon uitschakelen in de instellingen door het bolletje 'None' aan te vinken bij de weerbronnen.
|
|
||||
|
||||
Ziehier de tutorial voor SlantedLock. Indien je vragen hebt, laat maar weten!
1. Open Cydia en download SlantedLock 2. Kijk na of je file:// for MobileSafari geïnstalleerd hebt (zit normaal automatisch in het pakket) 3. Ga in Safari naar file:///Library/Themes/SlantedLock.theme/config.html 4. Stel je voorkeuren in 5. Indien je ook het weer wil activeren, ga naar Yahoo Weather 6. Tik je stad in 7. Herlaad de pagina 8. Als je in de zoekbalk van de webbrowser kijkt, zie je helemaal vanachter een code staan, bestaande uit cijfertjes 9. Tik deze over of plak ze in de twee tekstballonnetjes die je in de instellingen naast de twee bronnen ziet staan. Vergeet je bron, dus Yahoo Weather, niet aan te vinken 10. Druk op 'Set Config' 11. Open Winterboard en vink SlantedLock aan 12. Respring 13. Geniet van dit mooie lockscreen, gebaseerd op Typophone 4. Opmerkingen - De Wallpaper van je Lockscreen verandert naargelang het weer, en of het dag en nacht is. Indien je liever je eigen Wallpaper hebt staan, kan je dat instellen. De slider zit er wel niet bij, die heb ik van een ander theme gehaald. Ik zal hem posten, indien je wilt, en zeggen waar je hem moet plaatsen (maar dat weet je vast wel)? - Als je zelf een slider hebt die je graag zou hebben staan, vergeet niet SlideToUnlockKiller (als ik het juist schrijf) te downloaden en te activeren in Winterboard. Veel succes! |
|
|||
|
|||
punt 2 en 3 snap ik eigenlijk niks van....Over welk pakket heb je het en wat moet ik nu precies in de safari browser intypen want ik krijg niks (of heeft dat weer met punt 2 te maken?)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt voor deze tutorial! werkt perfect. maar idd even een leuke slider zoeken Citaat:
maar punt 2 is een programma waarmee je via Safari kunt zoeken op je iphone. deze wordt automatische geinstalleerd met het thema. dan punt 3 dit adres moet je intypen via safari en dan krijg je een webpagina voor de instellingen van het thema, gewoon even doen het wijst zich vanzelf |
|
|||
|
|||
ik heb file://Library/Themes/SlantedLock.theme/config.html getyped in safari maar krijg de melding:
Bestand bestaat niet Geen bestand aanwezig op adres '/themes/slantedlock.theme/config.html'. file:// for MobileSafari staat geinstalleerd in cydia dus dat is het ook niet denk ik. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Dongilles, mag ik je hartelijk danken.
Ik had al van alles geprobeerd, 2 streepjes, 3 streepjes, en vandaag las ik ergens anders dat je de hoofdletters moest meenemen. Dit en de 3 streepjes hebben me geholpen. Het theme werkt perfect, ga alleen een kleinere slider erbij zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook het thema werkende dankzij je handleiding.. thnx...
Ik weet alleen niet waar ik een andere slider neer kan zetten en zou je misschien de jouwe kunnen plaatsen. |
|
|||
|
|||
ik heb via cydia de ios4 Noslider.Theme geinstalleerd en bovenaan winterboard geplaatst.
Ziet er niet slecht uit zo. |
|
|||
|
|||
heb em nu zo en als het goed is veranderd ie als het donker wordt.
@Bordyl Bedankt voor dit lockscreen/tip. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn nieuwe lockscreen met animerend hart
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|