iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thespikie Mijn SB opt moment Hoe heet die wifi bars en signaal...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dankje wel
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat was de HTC plugin van lockinfo 4
|
|||
|
|||
OK , bedankt.
Dat is dan wel voor de iphone 4 en niet voor de 5 neem ik aan. |
|
||||
|
||||
Lockinfo 4 funcioneert niet op IOS 6.x.x, er is wel lockinfo 5 maar weet niet of deze ook gebruik kan maken van deze of een soortgelijke plugin.
|
|
|||
|
|||
vraagje aan de mensen die werken met een Mac;
Ik ben bezig met knutselen met het Jaku theme. Als ik het Jaku theme download via de BigBoss Repo in Cydia, zie ik dit daarna terug in Finder bij downloads als: Jaku.theme Vervolgens krijg ik een melding dat ik het niet kan openen omdat er geen geschikt programma voor is gevonden . Ik krijg dus niet dat blauwe mapje te zien waar alle details instaan, zodat ik bepaalde zaken van het thema kan veranderen. Met iOS 5.1.1 kwamen de thema's als map-structuur en kon ik ook daadwerkelijk in de Map om aanpassingen aan te brengen. Kan iemand mij hier mee op weg helpen? thanks! |
|
|||
|
|||
Ben ook hetzelfde mee bezig maar
Sommigen thema zie ik alle afbeeldingen in het zwart en kan ik niks aanpassen heel raar |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke, ik ga eens kijken naar Pacifist, Timosha.
Jij bent uitgerekend de persoon die mij vorig jaar wees op Netatalk. Toenertijd geinstalleerd, en kon toen vliegensvlug contact maken met de iPhone en ook in de thema mappen dingen aanpassen/veranderen. Nu blijkbaar niet meer, wellicht iets met Mountain Lion (10.8.2) te maken!?!?! edit: dat programmaatje kost $20,00...vind ik iets too much...ik ga dan maar eens op zoek naar een ander, goedkoper alternatief |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Netatalk werkt bij mij ook prima... Ik kan echter de themanaam.theme niet openen in Finder. Verder werkt Netatalk nog prima. Echt een goeie tip van onze ouwe rot in het vak, Timosha!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stuur dat thema eens op naar timosha AT me DOT com. Ik zal eens kijken of ik het open krijg. |
|
|||
|
|||
zojuist verzonden, Timosha. Wederom bedankt voor de moeite!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je klaar bent knoeien terug hernoemen naar thema.theme Succes gewenst |
|
|||
|
|||
toppie toppie! thanks! I am a happy camper!
|
|
|||
|
|||
Hier gaan er zeker mensen zijn die een antwoord hebben op mijn vraag:
Werken de verschillende ayecon addons (weathericon, clockify, etc.) al op iOS 6? Bij de addons zelf staat nochtans dat ze alleen met iOS 4.x en 5.x werken...? |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|