iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom neem je niet een kijk in een van de twee topics waar dit in zou moeten staan? http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post878057 Als het niet in de lijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarom neem je niet een kijk in een van de twee topics waar dit in zou moeten staan?
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post878057 Als het niet in de lijst staat, dan is het vast niet up-to-date (WeatherIcon is dat inderdaad niet, de rest ken ik niet). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu ook jaku, ben er wel entousiast over.. Echter zou ik liever de originele iconen houden, de vorm die jaku ze meegeeft vind ik mooi maar al die andere icoontjes verwarrend. Heeft iemand een idee hoe ik dit fix? Thanks
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je toch perse de stock apps terug wil zetten, bekijk anders eens deze website: Jaku Community Icons. Tevens krijg je een Photoshop bestand bij Jaku waarmee je je eigen icoontjes kunt maken. Als je dan de originele icoontjes opzoekt kun je ze in het Jaku jasje steken. |
|
|||
|
|||
Ik heb gister iShady HD gedownload. Blijkt dat ik de icoontjes toch net te donker vind, maar het lockscreen vind ik topppp. is er een manier alleen het lockscreen te gebruiken dat iemand weet??
|
|
||||
|
||||
Ik heb Jaku ook maar weer eens van stal gehaald en deze icoontjes ook even van je mee genomen. Thnx
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vraagje van deze kant, weet iemand hoe ik weer binnen mijn statusbar de zeppelin icoontjes blauw kan krijgen binnen ios6.1.1 ?
Is er misschien een tweak te krijgen? gr Mikebas Laatst gewijzigd door mikebas; 17-02-13 om 13:38. |
|
||||
|
||||
Ik zoek op dit moment telfort belstatus en ABN mobiel bankieren, bij voorkeur niet gemaakt van de standaard icoon. Ik zal tzt mezelf hier ook bezig gaan houden en mijn photoshop skills wat opfrissen.
Zit trouwens al een half uur te stoeien met een aangepast icoon voor TomTom West Europa. ID = com.tomtom.WEurope en icoon = Icon@2x.png Hij wil echter niet aanpassen Misschien moeten we overigens de Jaku discussie hier voortzetten aangezien het hier nogal offtopic is. Screenshotjes van mijn bijna kale Jaku thema.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi fridgeNL, Die slayer in jou statusbalk, hoe heet die benaming? Is dat silver@2x.png? |
|
||||
|
||||
Komt uit het zeppelin rock band pack.
|
|
|||
|
|||
Oke thx, ga ik ff opzoeken ;-)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 februari 2013 om 14:19 ---------- Alleen het gekke is dat alles bij mij wit is, hoe kreeg jij die rode kleur dan? |
|
||||
|
||||
Rode kleur was bij mij standaard, heb je de statusbalk voorzien van een thema?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
IOS 6.1.1 maar dat kan het verschil niet zijn....
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles in winterboard uitgezet, gespring maar geen kleur.
In ifile gekeken naar naam van bestand en heet silver@2x.png Is dat ook bij jou het geval misschien? Misschien maar eens zeppelin opnieuw installeren dan? Benaming is black@2x.png! tis gelukt, Bedankt voor het meedenken. |
|
|||
|
|||
Wat zijn zo goede themes die gratis zijn en waar direct alle iconen dezelfde vorm hebben?
Ik had bvb orbz gevonden, wat ik een vet theme vond, maar die past de iconen niet allemaal zelf aan. Ze hadden me eens uitgelegd hoe ik dat dan moet doen maar snap er de ballen van, ik vond trouwens ook geen link om die iconen te downloaden... |
|
|||
|
|||
Hoe krijgen de meeste een 3x3 springboard? Eventjes gegoogled, iconoclasm of zijn er andere mogelijkheden?
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee op mijn vraag?
Wat zijn zo goede themes die gratis zijn en waar direct alle iconen dezelfde vorm hebben? Ik had bvb orbz gevonden, wat ik een vet theme vond, maar die past de iconen niet allemaal zelf aan. Ze hadden me eens uitgelegd hoe ik dat dan moet doen maar snap er de ballen van, ik vond trouwens ook geen link om die iconen te downloaden... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|