iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hakkes Ik heb al gezien dat die gratis is, maar hij past maar enkele iconen aan op mijn iphone, de rest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Beetje aan het stoeien met Jaku thema....
|
||||
|
||||
[QUOTE=FridgeNL;881207]Beetje aan het stoeien met Jaku thema....
Nice, wil je de afbeelding delen aub? |
|
||||
|
||||
Alsjeblieft...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Momenteel heb ik ook de Jaku theme, en was mijn vraag hoe ik deze iconen kan aanpassen? Ben zelf helemaal nieuw met me Iphone. Is er misschien een app hiervoor waardoor ik de iconen kan veranderen? Daarnaast, weet iemand hoe ik witruimte krijg op me pagina's? Waardoor ik bijvoorbeeld op me 1e pagina maar 9 iconen gecentreerd heb staan? Welke tweak gebruiken jullie? |
|
|||
|
|||
Variant op Ayecon thema
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2. iBlank... Beide kosten nix...
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat hij wel nodig heeft om te bereiken wat hij wil is Iconoclasm |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
JadakiSlider
Citaat:
Edit: JadakiSlider is niet juist, moet zijn Round Black Lockscreen by DjeTouch, te vinden in de Jaku Repo Laatst gewijzigd door FridgeNL; 26-02-13 om 22:52. |
|
|||
|
|||
Klopt het dat dat niet werkt voor het lockscreen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 februari 2013 om 22:15 ---------- Aah, lees t nu, thanks! |
|
|||
|
|||
Sinds de update van ayecon zie ik nergens meer de optie staan om 2x2 folders in te stellen?
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? |
|
|||
|
|||
Ik heb helemaal geen verstand van themes veranderen en zo.
Maar bovenstaand theme vind ik echt gaaf en zou ik ook wel willen. Als ik dit theme JAKU download en installeer... zien mijn icons er dan zo uit als hierboven? Of moet ik dan nog iets doen om het aan te passen? En zo ja... hoe en waar. Ik heb een groot aantal blz uit dit topic gelezen, maar kan ze helaas niet alle 140 lezen.. Wie helpt me op weg. |
|
|||
|
|||
Ik heb dus ook Jaku thema..Ook heb ik iconoclasm, maar ik krijg het niet zo als hierboven? 3x3 gekozen, maar het veranderd niet? Wel heb ik 5 iconen per rij en 6 in mijn dock, heeft dat er mee te maken? Ook gebruik ik Shrink om ze kleiner te maken..Misschien dat dit allemaal niet werkt met iconoclasm?
|
||||
|
||||
Citaat:
Iconen die niet automatisch ge-theme'd worden zal je handmatig moeten doen, zelf maken of downloaden vanaf de Jaku repo Alles is te leren, gewoon jezelf inlezen op dit forum en bijv. ModMyi of MacThemes. Ook nooit zomaar dingen gaan aanpassen/modden zonder te backuppen, hierdoor kan je alles weer terugzetten voordat je begon met klooien Citaat:
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|