iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 Mooi, welke thema is dit? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Lijkt zeer sterk op Obscure 7 eerlijk gezegd. Heb nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
OK, ga em zoeken, bedankt
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Whatsapp etc zijn ze mee bezig, en het thema is Original for IOS7 en die widget krijg je met iwidgets
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Apple logo is via Zeppelin
Wi-Fi icon is Wi-FiDots (via ModMyi repo) Batterij is aangepaste versie van Dots for Alkaline (ook via ModMyi) Ik heb aantal dots veranderd van vijf naar vier, maar die heb ik zo niet bij de hand. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Best blij mee zo..
|
|
||||
|
||||
Ik hou het hiermee al 3 dagen vol en nog steeds tevreden ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Bomans
Je lockscreen is mooi!, care to share? |
|
||||
|
||||
Mijn lockscreen
|
|
||||
|
||||
Die had ik een weekje geleden ook, maar mijn weer icoon van de dag wou niet veranderen (en gebruikt het HTC theme). Vreemd en kon niet vinden waarom.
@eddieman LS in bijlage. Min. android lock met groovylock activeren. LimpiOS activeren met LockHTML3 Laatst gewijzigd door Bomans; 17-03-14 om 09:51. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Bomans;953630]Die had ik een weekje geleden ook, maar mijn weer icoon van de dag wou niet veranderen (en gebruikt het HTC theme). Vreemd en kon niet vinden waarom.
Hier werkt alles goed. Word gebruikt met LockHTML3, Widget Weather en InfoStats |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|