iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hem pas 2 uurtjes gejailbreaked. Maar ben wel tevreden met dit thema:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb hem pas 2 uurtjes gejailbreaked. Maar ben wel tevreden met dit thema:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
waar kan ik ergens dit thema vinden vind hem echt mooi
|
|
|||
|
|||
In Cydia. Het heet "No Rounded".
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kleine updates aan thema.
andere achtergrond alle icoontjes m.u.v settings aangepast zodat ze wel geskinned zijn dock aangepast zodat er wel 5 icoontjes inpassen ben nog bezig met een volledig thema maar dat gaat nog wel even duren door gebrek aan tijd |
|
||||
|
||||
Die van mij:
Er is niet veel aan veranderd, het origineel vind ik best goed Hier en daar is er uiteraard wel iets aangepast dat ik absoluut nodig heb (Statusnotifier, Fiveicondock) |
|
|||
|
|||
Heb dat inmiddels ook voor elkaar gekregen! Alleen nu is mijn vraag:
Hoe kan ik nog een bar toevoegen met bijvoorbeeld het weer? Of gemiste oproepen, nieuwe email enz. |
|
|||
|
|||
Ik ben al lange tijd opzoek naar het defused font om in font swap te plaatsen maar ik vind dit dus nergens kan iemand mij helpen?
|
|
||||
|
||||
Simpel & eenvoudig.
|
|||
|
|||
Citaat:
Je vind deze afbeelding (en nog heel veel andere) op de volgende website: InterfaceLIFT: Wallpaper sorted by Date Succes ermee! Oh, je had em al, nou ja, voor andere geinteresseerden dan |
|
|||
|
|||
Dit vind ik toch wel een hele mooie skin. iElegance voor de liefhebbers.
Knopjes zwart/wit als ze uit zijn geschakeld en kleur als het aan is. |
|
|||
|
|||
Mja, ik heb mijn lockscreen nu zo:
Ik wil nu alleen nog wat bars toevoegen met: Gemiste oproepen, nieuwe email, weerbericht enzovoort. Zoiets als dit: Ik heb Statusnotifier gedownload, omdat ik las dat het daarmee mogelijk moet zijn. Alleen kan ik het instellingen menu niet openen. Waarschijnlijk nog niet compatible met 3.0. Moet dat inderdaad met Statusnotifier? Of is er nog een andere manier om dat voor elkaar te krijgen? |
|
|||
|
|||
mij lukt dat wat je nu hebt niet eens. ik krijg alles wel maar het tap to unlock wilt niet echt werken, ik moet nog steeds sliden terwijl je zon heel klein slotje onderin ziet
dit wil ik ook graag weten hoe je dat krijg wat jij wilt weten Citaat:
Laatst gewijzigd door trevisnl; 15-07-09 om 17:03. |
|
|||
|
|||
Citaat:
waar heb je dat kleine slotje onderin vandaan gehaald? ik heb mijn tap to unlock ontzichtbaar nu, alleen dat slotje kan ik niet vinden. |
|
|||
|
|||
Nog steeds soda
|
|
|||
|
|||
Het is al gelukt, via deze link : https://forum.iculture.nl/f59/i...p-windows.html
It takes the physical to create the physical Laatst gewijzigd door Qlimax; 15-07-09 om 22:45. |
|
||||
|
||||
Screenshot topics samengevoegd en topictitel aangepast.
|
||||
|
||||
Ach ik zal die van mij ook eens posten...
Tis een gewoone 3G trouwens ;P En idd zonde van het weer icoon... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kev. |
|
|||
|
|||
Eindelijk zoals ik het wilde!
(Achternaam even Blurry gemaakt) |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|