iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Qlimax Het is al gelukt, via deze link : http://www.iphoneclub.nl/forum/f59/i...p-windows.html Ziet er mooi uit Ook die T-Mobile logo vind ik leuk, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook die T-Mobile logo vind ik leuk, waar heb je dat mee gedaan? LogoMe of Sepreme Preferences ofso?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ziet er allemaal goed uit, het enige nadeel vind ik zelf dat je alleen je achtergrond van je Lockscreen kan veranderen met de computer, of is daar ook een tooltje voor?
|
|
||||
|
||||
Alle achtergronden (bestanden) ergens op je iPhone opslaan (SSH) en met iFile naar je op dat moment gebruikte thema kopiëren, juiste bestandsnaam geven, respring en klaar is kees. Kan op die manier alles aanpassen wat ik maar wil. Als je maar weet waar je ze moet installeren. Zelfs de standaard lettertype kun je zo veranderen.
|
|
||||
|
||||
Dit is een aangepaste Carol theme. Kan wel de icoontjes uploaden maar denk dat het niet echt zal gaan werken aangezien de meesten toch andere apps geinstalleerd hebben waarvan de icons dus ontbreken. En dat is naar mijn smaak niet echt mooi.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1. uitklapbare secties 2. weather forecast Weet iemand of het ook mogelijk is om je Calendar items te laten weergeven middels de MultibarLockscreen? |
|
||||
|
||||
dat lukt dus allemaal alleen met de beta..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gewoon snel
Kan ook geen mooi thema vinden...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
vandaag heb ik deze. moeilijk altijd om een thema te vinden wat je aantrekt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lockscreen en thema
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
simpel en overzichtelijk is het beste
ga geen screenshot posten want is gewoon de normale. elke week bezig geweest met een thema customizen maar vooral bij spelletjes krijg je niet de goede icoontjes en ga je vervangende zoeken. En na een week raak ik weer uitgekeken op de theme. Dus beste is gewoon de standaard theme haha niet teveel *****n en gewoon overzichtelijk. magoed deel niet met iedereen deze mening. en vooral niet op deze late tijdstip. |
|
|||
|
|||
Hierbij de mijne (custom 'theme' met een wallpaper naar keus, en een background naar keus)
Oh ja, en het T-mobile logo vervangen, clock in lockscreen verborgen en de slider tekst aangepast |
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|