iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door t3ddie Goedemiddag t3eddie, zou je deze achtergrond willen delen met mij? gr Mike...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Onlangs (vandaag) heeft deze een update gehad, ziet er beter uit nu de Weather Widget, met minimale en maximale aantal graden wat het wordt etc.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik gebruik als thema G.O.C. maar wil nu een andere achtergrond ( screen 2) ipv gewoon zwart, maar maak niet uit welke achtergrond ik kies, hij blijft zwart iemand weet welke instelling ik moet kiezen in winterboard? |
|
|||
|
|||
Dat zit toch gewoon in de standaard iOS?
|
||||
|
||||
Kijk of het thema een wallpaper.png heeft misschien
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat is dus het antwoord. De achtergrond die je wilt gebruiken moet je dus veranderen door de zwarte wallpaper.png dus noem je wallpaper die je wilt wallpaper.png, respring en dan moet het werken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hier heb je de link voor het " zonnetje "...
SmallWeather.zip - File Shared from Box.net - Free Online File Storage |
|
|||
|
|||
Oke bedankt, zo ff bekijken! ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
;-) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wallpaper.png vervangen door de wallpaper die je wilt gebruiken, in the widget.html naar beneden scrollen totdat je var locale ziet staan en daar vul je code van je woonplaats in, dus amsterdam is: NLXX0002, rotterdam:NLXX0016 en anders even op yahoo weather kijken voor de code, var isCelsius = true
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nu wil ik ook in het midden, weet jij zo de maten en zoja waar kan ik deze invullen? |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|