iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mikebas joehoe hij doet het!! ;-) nu wil ik ook in het midden, weet jij zo de maten en zoja waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Private > Stylesheets > mini.css > scrollen naar: #temp { /* Weather Temperature Position */ top: 325px en left: 145px en #WeatherIcon{ /* Weather Icon sition */ top: 325px en left: 170px |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een probleempje met de nieuwe versie van Revi-Krs HD ik bij de weather widget informatie staan hoe ik het weer oet installen maar na het invoeren van de stad code op het bestand blijft de setup up tekst er nog staan weet iemand hoe ik dit kan fixen. Alvast Bedankt
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thema opt moment
Zoek nog een mooi weer widget, iemand een voorstel? Groetjes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En ja, ik weet dat m'n Weather+ icoon niet scherp is.. Maar ik vind hem zo schattig...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De link voor je LS kan je vinden op mijn post #3338, dus downloaden, uitpakken , in je winterboard plaatsen en respring.
En hier is de link voor " Edius " : http://macthemes.net/forum/viewtopic...d=16807741&p=1 Laatst gewijzigd door t3ddie; 10-05-11 om 13:14. |
|
|||
|
|||
Citaat:
(hoe krijg ik die theme in m'n winterboard dan?) Edius HD 2.8 only for iOS 4.2.1 & 4.3.1 hij werkt dus niet onder 4.3.3? heb ik alle Edius pakketjes nodig? (sb settings, hd extra's?) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Probeer anders een tutorial op het net te vinden die uitlegt hoe je thema's in je iphone krijgt, want volgens mij zijn mijn uitleg kwaliteiten kwalitatief uiterst teleurstellend Misschien heb je hier wat aan: http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16791688 |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben alleen wijzer dat ik een SSH client nodig heb? wat zijn de basic stuff die jij altijd doet dan, om zoiets te kunnen tweaken? (jammer dat er geen goede tutorial in deze topic staat) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Tja, vaak hoef ik zelf niet zo veel te tweaken, soms is het alleen de code veranderen om het weer goed te laten doorkomen, maar vaak is het al compleet genoeg. Ik gebruik meestal een simpel thema en verander daar de icoontjes van. En je kan genoeg variatie in icoontjes vinden van verschillende thema's. Download anders eerst van cydia wat thema's en speel daar wat mee en zo krijg je ook wat variatie in icoontjes en ga dan verder..bijv thema's in cydia: Mojo HD, Classica 3, Genesis... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar nu het volgende, ik zie nog steeds slide to unlock staan bij mij? (hoe krijg ik dat weg?) Zou je trouwens die Homescreen kunnen uploaden, dat breekt die Lockscreen heel mooi af vind ik. Hoe krijg ik trouwens die Celsius goed in de Lockscreen? Ik vind die Cydia themes niet zo denderend, de meeste zijn zo overhyped. Zocht een rustige theme, en bij die blue theme (Homescreen) van jou had ik dat gevonden |
|
||||
|
||||
Citaat:
** edit: hier heb je een ander blauwe wallpaper:http://forums.macrumors.com/attachme...8&d=1304461675 Laatst gewijzigd door t3ddie; 10-05-11 om 16:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb trouwens die slide to unlock weggehaald... (was een simpel appje voor) |
|
||||
|
||||
Geen idee welke het is...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|