iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iAndries Op mijn iphone 5 is het gelukt met softremix Maar op me ipad mini veranderen de iconen niet. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iPad heeft andere bestandsnamen en afmetingen (iconen) dan een iPhone. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Toevallig is gisterenavond Soft Remix (BETA) voor iPad online gezet. Zie deze pagina: Soft Remix for (all) iPads now on BETA! Download it here! : iOSthemes
|
|
|||
|
|||
thnx voor de melding , gelijk er ff op gezet.
ziet er goed uit. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die 3x3 Lay out kun je ook gewoon doen met HomeScreenDesigner.
|
|
||||
|
||||
Goh welke van de 2 thema's
Soft Remix Signa |
|
||||
|
||||
Signa is ook een mooi thema, doet ie ook automatisch appstore apps aanpassen zoals Soft Remix doet?
|
|||
|
|||
Zijn er al lockscreen themes voor ios7 ?
Zoek een mooi weather theme voor de lockscreen met gps locatie |
|
|||
|
|||
Twee zeer mooie thema's. Hoe geraak je echter aan het weer widget?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dank voor info, net thema 77 geïnstalleerd, inclusief de 3 bijhorende widgets.
Het zijn echter ander weer-widgets dan getoond op jou thema, raar. |
|
||||
|
||||
Citaat:
http://modmyi.com/forums/iphone-5-new-skins-themes-launches/833180-77-20.html Post van nickname: Wildfowler |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone ziet er momenteel zo uit:
Enkele simpele tweaks (tabless, nopercentsign, ...) om wat overbodige zaakjes weg te halen. en heb mijn wallpaper aangepast in de statusbalk omdat deze soms wat te licht is, waardoor ik niet altijd evengoed kan zijn of, vb, bluetooth aanstaat etc. Nog geen theme actief, alhoewel ik wel bezig ben met eentje maar dat zal me nog wel wat tijd kosten. |
|
||||
|
||||
SB opt moment se
|
|
|||
|
|||
Nice thespikie !
Je woont precies niet te ver van me af als ik die GPs locatie zie ;-) Misschien dat ik tijdelijk toch het theme soft remix opzet, of op basis daarvan mijn theme aanmaak. Die widgets is via iWidget zeker? Ben daar nooit super grote fan van geweest, maar er zijn er wel ook mooie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Is idd via iWidgets, maakt soms mijne 5s traag |
|
|||
|
|||
De gemeente erlangs, Linter
Dat is ook precies de reden waarom ik geen iWidgets installeer, of mijn Cydia tweaks probeer te beperken (ik probeer ze uiteraard wel uit ). Ik heb "maar" een iphone 5, dus als jij al vertraging hebt op de 5S ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb een heleboel tweaks maar alleen iwidgets vertraagt. Maar mss omdat mijne iphone bijna vol is (5gb over) |
|
||||
|
||||
Het maakt niet uit hoe weinig opslag je hebt, zolang-ie maar niet letterlijk vol zit want dan gaat-ie volgens mij caches overschrijven. En het ligt er ook maar aan welke/wat voor iWidget je hebt
Ik ben weer helemaal blij met een lege pagina voorin
|
|||
|
|||
[/COLOR]
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2014 om 17:45 ---------- Op ios6 had ik altijd een weerwidget voor winterboard. Helaas werkt dat nu niet meer op ios7. Iemand een idee om dat op te lossen? |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 31 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 31 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|