iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thespikie Graag gedaan, oké Is er trouwens ook een mogelijkheid om zo'n interactieve achtergrond van de lockscreen te gebruiken als achtergrond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
thema vind je hier: /Library/Themes/Neon Clock.theme daar staat het bestandje en hier gewoon hernoemen en dan respring doen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Eenvoudig
|
|
|||
|
|||
Weer-plugin en QuickNote toegevoegd.
Carrierlogo veranderd mbv Zeppelin. |
|
||||
|
||||
Mijn Lockscreen met GPS functie
Laatst gewijzigd door thespikie; 09-03-12 om 14:54. Reden: datum aangepast |
|
|||
|
|||
@spikie Care to share the Wi-Fi and network icon? İk vind ze best mooi en ik zoek weer naar nieuwe.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 maart 2012 om 21:41 ---------- Van welk thema is het "bereik" icoontje? |
|
||||
|
||||
[QUOTE=ErsinB;781587]@spikie Care to share the Wi-Fi and network icon? İk vind ze best mooi en ik zoek weer naar nieuwe.[COLOR="SlateGrey"]
Deze komt van het thema "EPHD" Grtz |
|
|||
|
|||
Thanks
İs het trouwens mogelijk om het batterij icoontje alleen te zien als het aan het laden is? İk wil alleen de percentages zien en dus weten wanneer het aan het opladen is. Verder geen icoontjes nodig. |
|
||||
|
||||
Dat wil ik ook graag.. Springtomize 1 had dit, springtomize 2 niet. Ik heb het ook verzocht een maand of twee geleden, maar het is niet ingebouwd.
|
|
||||
|
||||
Nieuw Lockscreen
|
|
||||
|
||||
Is Tienen nou fout gespeld?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|