iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit zijn mijn screenshots...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
screenshots
Dit zijn mijn screenshots |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier nog een paar van mijn aangepaste Teletekst thema aangezien ik dat nogal vaak gebruik en er niet zo blij mee was:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beetje zitten Photoshoppen om mijn thema wat te verfraaien.
Laatst gewijzigd door wim66; 26-05-10 om 13:25. |
|
|||
|
|||
Ben even aan sleutel geweest aan TEKNOLOGIK theme en deze wat meer eigen gemaakt. 1ste afbeelding is de lockscreen. 2de afbeelding is het springboard en de 3de als je een map opend.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thema even door Photoshop gehaald en er een Hollands Oranje-tintje aan gegeven.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn nieuwe iPhone uiterlijk!
Gebruikt: Suave theme infinidock Snowcoverpro Lockinfo Stacks En wat eigen gemaakte icons waarvoor ik als basis Glasskart heb gebruikt, ik wil alleen nog zoals die gene heeft Weather en Clock widget op mijn springboard. Ben druk bezig om dit voor elkaar te krijgen. Inspiratie is op gedaan door een andere gebruiker zijn screenshot, staat een paar postings hier boven Laatst gewijzigd door Bijlie; 21-06-10 om 09:47. |
|
|||
|
|||
Het 1e iOS 4 Screenshot ?
Achtergronden komen van iWallpapers, verder uiteraard JB, geen Winterboard nog geinstalleerd, las dat die nog niet stabiel was, dus nog geen andere icons etc. Wordt dus nog vervolgd Laatst gewijzigd door LanWolf; 25-06-10 om 10:11. Reden: Fotos ge-upload, link van flickr werkte niet |
|
||||
|
||||
We gaan er weer lekker tegenaan met iOS4
|
|
|||
|
|||
@Wim66: Niet mijn stijl, maar knap thema, ziet er goed uit onder iOS4!
|
|
|||
|
|||
licht gepersonaliseerd tecknologik thema
|
|
|||
|
|||
Home
Media Apps Games More |
|
||||
|
||||
Beetje aan het modderen.
|
|
|||
|
|||
266 Thema, Alle icons in het dock zijn springjumps naar verschillende paginas Laatst gewijzigd door Semmm; 02-07-10 om 22:10. |
|
||||
|
||||
Simpel home/lockscreen
Hier mijn aangepast homescreen:
Voornamelijk gebaseerd op Lockinfo. Met een aantal plugins van Lockinfo zelf. Daarna wat wijzigingen aangebracht mbv het thema LISport_M_Brown. Bepaalde png's uit dit thema overgezet naar Lockinfo. Alles is native, dus sneller. Geen Winterbord, geen andere thema's. Met weinig toch een redelijke mooi scherm, vind ik
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door dieselpower; 07-07-10 om 20:32. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|