iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thespikie SB opt moment Deze vind ik ook wel heel erg gaaf! Ik ben nieuw met Jailbreaken en dat soort dingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deze vind ik ook wel heel erg gaaf!
Ik ben nieuw met Jailbreaken en dat soort dingen meer. Maar zou er iemand mij kunnen vertellen (stap voor stap) hoe ik bovenstaande ook op mijn iPhone 4 met Jailbreak kan krijgen? Welke onderdelen uit de store van Cydia heb ik precies nodig? Super bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2012 om 11:19 ---------- Citaat:
//weather settings var locale = "NLXX0013" ( dat is leiden ) NLXX codes kun je hier vinden : Netherlands / Weather Location Codes/IDs
|
|||
|
|||
Mijn huidige Theme:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ZUI PRIME, mijn favoriete thema van mijn favoriete thema maker Zausser.
Gratis te downloaden. Winterboard the "new" z|ui - ui alternative | sometimes less is more FREE |
|
||||
|
||||
die is erg mooi zeg
|
|
|||
|
|||
@wim66...erg mooi!! Gelijk erop gezet..alleen, hoe krijg je het dock zo mooie bolling? Dat het naar voren komt? Ik heb al 5 iconen in mijn dock maar die staan recht..en het weer is ook erg mooi zoals jij dat hebt..
Dit heb ik in mijn lockscreen dmv typophone4.... |
|
||||
|
||||
met wat voor progi kan je de thema van me mac op de iphone zetten
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
nog even een vraagje moet je de twee mappen zo in de themes plaatsen of alles los.
is voor mij de eerste keer dat ik dit doe. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=wim66;801697]ZUI PRIME, mijn favoriete thema van mijn favoriete thema maker Zausser.
Gratis te downloaden. Zou je miss je dock willen delen ? Die kan ik namelijk niet vinden in het thema. bvd |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien een andere repo van de maker die wel werkt ? |
|
||||
|
||||
zo is het geworden wim66
was wel even zoeken voor me en bedankt voor je hulp. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juni 2012 om 22:57 ---------- In het forum draadje zijn trouwens nog een hoop widgets, mods en alternatieve icoontjes te vinden. Winterboard the "new" z|ui - ui alternative | sometimes less is more FREE |
|
||||
|
||||
@ opstal
grappig, je mapje noemt jalibreak ... |
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|