iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Zwe wauw! simpel maar mooi! welk thema gebruik je? en zou je je background en dock willen delen? thanks...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Installeer "Iconoclasm" (via Cydia) - Installeer "Infinidock" (via Cydia) - Zet in Iconoclasm de optie "Uniform Layout" naar "Minimal SB (3x3 Sparse)" - Zet in Infinidock de optie "Icons per Page" op "Two" - Zet in Infinidock de optie "Start at Page" op "One" - Zet in Infinidock de optie "Scrolling" aan - Zet in Infinidock de opties "Paging" en "Scrolling Snap" uit Achtergrond is bijgesloten in het thema als "Wallpaper@2x.png". Dock is ook aanwezig (Bundles/com.apple.springboard/SBDockBG@2x.png) maar is niets anders dan een transparante afbeelding (geen dock). De layout is met dank aan de opties van Infinidock. Hint: een weather optie, zoals te zien is op deze pagina, is (nog) niet toegepast. |
|
|||
|
|||
@Zwe
mijn dank is groot! hier mijn resultaat thanks voor je hulp! |
|
|||
|
|||
Geen dank. Meteen een tegenvraag: hoe heb jij het provider logo gewijzigd? Is mij namelijk tot op heden nog niet gelukt onder iOS 5.x. Any tips?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
daar zijn heel veel verschillende icoontjes onder te vinden |
|
|||
|
|||
Een beetje aan't spelen geweest:
|
|
|||
|
|||
Dan de mijne ook maar even:
Lockscreen: Springboard: Weer Applicatie: Laatst gewijzigd door Flock; 27-07-12 om 14:44. |
|
||||
|
||||
iNitsua Z NeoStyle weer eens geinstalleerd
|
|
||||
|
||||
LS:
SB: |
|
||||
|
||||
SB opt moment
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hmmm.. Dat moet te maken hebben met de uitlijning/grootte van de maand/jaar weergave. In mijn screenshot was het nog Juni. Probeer de lettergrootte (of positie) aan te passen in Private/Stylesheets/mini.css, misschien dat het helpt. Ik heb het thema er zelf momenteel niet opstaan dus kan helaas niets testen.
|
|
|||
|
|||
Mijn iPod Touch op dit moment:
LS: SB: Thema is mijn aangepaste versie van TieBreak. |
|
|||
|
|||
En ik neem aan niet beschikbaar voor een 3gs?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@Zwe zou ik hem ook nog mogen hebben? Ik heb de Suave maar vind die van jou mooier...Tnx |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|