iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thespikie LS: SB: rood balkje gaat heen en weer Mooi! Hoe heten deze thema's als ik vragen mag?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vind jij het ook niet storend dat de stadsnaam niet klopt? Ik woon ook in de buurt en vind dat storend krijg het helaas ook niet gefixed in mijn themes omdat Yahoo het zo aangeeft, terwijl die wil klopt in de weer app
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vind het niet echt storend. Ik ben van van tienen dus. Heb nu wel een ander weer widget op mijn SB |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt thespikie.. Me likes it! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ondertussen via dashboard X de weer widget op mijn Springboard staan dus zoveel last heb ik er ook weer niet van. |
|
||||
|
||||
Dit widget heb ik nu:
werkt via gps |
|
||||
|
||||
Niet slecht, welke is dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zit er een bepaalde orde achter die folder-sortering? Of staat het gewoon random door elkaar? Ik heb het nu zo:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met 'MultiIconMover'.
|
|
|||
|
|||
Ik ben er net achter dat het door iconoclasm kwam, nu die uit wil alles wel in mapjes.
|
|
|||
|
|||
Sorry voor de off topic vraag maar welk programma kan ik best gebruiken om een eigen lockscreen te maken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil Jellylock(maakt me lockscreen wat slomer) nog vervangen door een slider zoals op pagina 211. Heb alleen nog niet zo'n slider kunnen vinden. |
|
|||
|
|||
Iemand een idee of er een tweak is die de tekst "voeg toegangscode in" verwijdert? Deze krijg je in de lockscreen maar overlapt de tijd in mijn achtergrondje!
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|