iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kerouac laatste vraag, ik zag iemand die 3 icoontjes in 3 rijen had (in het midden), welke applicatie maakt dat mogelijk? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar om je op weg te helpen: * Je kan Five Colum Springboard en FiveIRows downloaden, om vervolgens met IBlank lege iconen te plaatsen * In de laatste versie van Supreme Preferences heeft iMario een tweak toegevoegd welke dit ook mogelijk maakt
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb Abstinence maar op mijn iPhone gezet. Lekker fris:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
makkelijker dan verwacht! everything went better then expected =) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik raad je aan om even een account op MacThemes aan te maken, dan krijg je een zoekfunctie tot je beschikking. Dan hoef je er ook niet steeds hier om te vragen |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de hulp, hier het resultaat
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe weet ik op welke dag mijn belbundel begint? Kijk op pagina 1 van je laatste factuur van T-Mobile. Onderaan is in een tabel te zien van welke begindatum tot welke einddatum je bundels lopen. De begindatum van je bundel stel je in met het schuifje op de instellingen pagina van de Belstatus applicatie. Begint je bundel op 4 oktober, dan stel je dus in dat de bundel op de 4e dag van de maand begint. (P-Edge media - Ondersteuning voor: Belstatus) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij als ik een icon vraag, hebben ze hem snel gemaakt hoor.
|
|
|||
|
|||
Hallo, even een vraagje.
kan iemand mij helpen aan dat icoontje met de homebutton met sneeuw erop? deze: Alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
OffT: @iMario: Waarom heb je de avatar van Saleh? Laatst gewijzigd door smeijel; 31-05-09 om 14:56. |
|
||||
|
||||
Signal Bars zijn in Cydia te krijgen. Zijn de Digital Signal Bars, in het zwart.
Omdat ik hem mooi vindt misschien. Heb hem eerst wel gevraagd hoor... |
|
||||
|
||||
Gevonden, bedankt!
|
|
||||
|
||||
Mijn lockscreen op t moment:
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|