iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jelmerbosma top het lukt, weet je misschien nog een site of zo iets waar je zelf icon's of zo iets kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je kan zelf iconen maken met bijvoorbeeld Photoshop. Je kan in Library/Themes wel een mapje aanmaken idd, die noemen naar bijv. jelmerbosma's theme. In dat mapje maak je weer een mapje aan ''Icons'' daar zet je je iconen in.
|
|
|
||||
|
||||
Aangezien je met de zoekfunctie bijna nooit kan vinden wat je zoekt, kan ik dus ook niet meer vinden hoe je nou 5 incoontjes ipv 4 onderin je scherm krijgt....
Wie o wie.. Vond het niet een nieuw topic waard en hier zitten vast wel gasten die dat weten... Als ik het weet zal ik wel even ontopic een pic van mijn sprngboard plaatsen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Thnx, kwam net een pagina terug ook al tegen wat de naam is....
Maar goed, beter 2 keer dan geen keer, right? Thnx again! |
|
|||
|
|||
iMario, bedankt voor de tips.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heel erg bedankt
Ik ga hem meteen proberen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook eindelijk een theme naar mijn smaak!
Heb hem aangepast door een aantal themes samen te voegen: - Badge Black - MobileMe - MobileMe HUD - MobileMe Default PNGs Ik vond de donkere/zwarte stijl super en heb deze samengevoegd in 1 theme. Heb zelf een aantal iconen gemaakt (2de plaatje) en een eigen achtergrond.. Vind het tot nu toe de beste theme die ik tegen ben gekomen.. Niet omdat ik hem zelf bewerkt heb maar omdat ik de buttons top vind en samen met de mobileme themes helemaal af is naar mijn smaak |
|
||||
|
||||
@kdo
die gaat zeker bij vele mensen in de smaak vallen,zker je icons misschien je letters nog een andere kleur geven,kan je nu slecht lezen. witte letters tegen veel witte achtergrond
|
||||
|
||||
Of anders een iets donkere achtergrond gebruiken. Niet iedereen zal zijn achtergrond willen gebruiken.
|
||||
|
||||
Citaat:
idd denk niet dat iedereen met mijn naam rond wil lopen op zn iphone heb er wel aan zitten denken om een kader rondom de iconen te maken die doorschijnend is.. Edit Zoiets bedoel ik: Maar zo vind ik weer dat de achtergrond in het niets valt.. Het kan natuurlijk ook met een andere achtergrond maar vind deze wel netjes op het moment Ik weet zelf wel hoe de iconen staan en lees bijna nooit wat er onder staat Laatst gewijzigd door knrd; 01-10-08 om 21:21. |
|
|||
|
|||
Nice mooie en strakke theme
|
||||
|
||||
hee imario waar vind ik diskaid?? Winscp kan ook niet vinden en ik wil zo graag me theme veranderen zodat ik hem hier kan posten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
DiskAid: DiskAid - Transfer Files betwen your Computer and your iPhone or iPod Touch. Disk Mode for your iPhone and iPod Touch. WinSCP: WinSCP :: Download |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja via iPhone gaat dat niet zo snel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hi, met welk programma pas je de icons aan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo, excuses.
Met welk programma maak je je eigen icons? |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|