iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Hou ik wel van, lekker simpel.. Zeker weten, voor mij mag het ook lekker clean en eenvoudig zijn. Anyway ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zeker weten, voor mij mag het ook lekker clean en eenvoudig zijn. Anyway ik was ook van plan die thema volgende week in het 'Woensdag thema dag' topic te plaatsen, als er niets beter released worden zal deze 1 van de 2 thema's worden. Voor de mensen die interesse hebben en niet kunnen wachten kunnen alvast even googlen op Re-Text Theme Iphone.
Edit: Deze kan/mag blijkbaar niet gedeeld worden zonder toestemming, zal ik vanavond alvast even een pm zenden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe heet deze ook alweer?
Ik ken deze wel al dacht ik?
|
||||
|
||||
ReText staat ook in Undertaxxx zijn bericht
@undertaxxx: Weet jij ook hoe ik die calanderdatum goed gepositioneerd kan krijgen. Ik moet nog ff kutten met de plist, maar weet niet zeker of dat de oplossing is.
|
||||
|
||||
In de plist kan je dit aanpassen, ik kan ook nergens die plist vinden van het thema dus zal je hem effe moeten uploaden of via pm. Is best makkelijk, je moet de string zoeken waar 'position' in terugkomt en daar de px aanpassen.
|
|
||||
|
||||
Misschien niet helemaal het juiste topic om te vragen, maar jullie kunnen vast helpen. Ik krijg het niet voor elkaar om mijn locatie te kiezen (Lisse). NLXX2162 werkt niet. En moet ik de accuweather en yahoo beide invullen?Hieronder (een gedeelte van) de configureme.js
Ook het Celsius verhaal begrijp ik niet helemaal. Waarschijnlijk staat deze widget standaard op Fahrenheit..hoe hier celsius van te maken. ///////// Two methodes to set up your location depending on the source: ///////// ///////// accuWeather: 'City, State' (e.g. 'Karlsruhe, Germany') ///////// ///////// yahooWeather: 'US zip' or 'location code' (e.g. Uk Dumbarton = UKXX0663 ) ///////// var locale = "UKXX0663" ///////// Set to 'false' for Farenheit. ///////// var isCelsius = true //var isCelsius = flase
|
|||
|
|||
Mijn Springboard
Hey hallo allemaal, na een dagje prutsen met mijn Iphone ben ik tot dit resultaat gekomen ben benieuwd wat jullie er van vinden....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook maar gedownload en gekocht. Ik krijg het alleen nog niet zo ingesteld als dat ik het wil. Is er ergens een goede beschrijving hoe je het naar eigen smaak kunt indelen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Groene signaalsterkte
Hoe krijg jij die groene kleurtjes van je signaal sterkte voor je T-mobile
|
||||
|
||||
Zeker niet, zolang ik scrol met het nieuws onderaan blijft mijn Lockscreen aan, zodra ik deze niet meer gebruik gaat ie naar 15 seconden uit (zo ingesteld) . Jaja die nieuwe update is erg handig en massaal veel bugfixes...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dit is de mijne:
|
|
||||
|
||||
Hier de mijne!
Zoals te zien heb ik van meerdere theme's die hier al op het forum gepost zijn mijn eigen 'ding' gemaakt |
|
|||
|
|||
Ziet er grappig uit.
Op de een of andere reden krijg ik het maar niet voor elkaar om de 5 iconen onderin te krijgen en om die weer toolbar er tussen te krijgen |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 26 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 26 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|