iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door francebramie Kan je je lockscreen wallpaper posten? alstublieft...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Geef maar aan (PM) welke font je wilt en ik (of iemand anders) kan dit wel voor fixen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan het zo zijn dat ik gewoon bij het Jailbraeken zelf iets niet goed heb gedaan?
(Had eerst JB met Cydia en Icy, Icy werkte niet goed, toen nieuwe JB met alleen Cydia en nu staat het Icy icoon nog steeds op m'n springboard...) Kan iemand een basislijstje roepen wat ik nodig zou hebben om een eigen thema + lockscreen te kunnen installeren? |
|
|||
|
|||
Ik heb Fiveiconrow opnieuw geinstalleerd (update) Maar nu zijn me pagina nummer icoontjes weg beneden in me screen. weet iemand hoe ik die weer terug krijg?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarmee kan je ze verwijderen en weer toevoegen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Maar heb je nu 11 pagina's met zulke dingen? En dan zeker alles onder stack? |
|
||||
|
||||
Dit leek me gewoon leuk om uit te proberen Je kan Categories installeren en deze afbeelding gebruiken als een soort mappen. Ik gebruik inderdaad voor m'n meest gebruikte apps Stack, de rest open ik met de Spotlight-functie
|
|
|||
|
|||
iConcept
Op het moment dit thema, het is landscape en nog in beta fase alleen voor doneerders:
|
|
||||
|
||||
Zitten mooie Thema's tussen. Vooral die van Semmm vind ik prachtig. Heb het iets simpeler gehouden. Zit alleen nog ff te kijken naar een leuke font.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dit is mijn Winterboard Pipboy3000 landscape zoek alleen nog een manier om vodafone enzo ook in landscape te krijgen, iemand een idee hoe? |
|
||||
|
||||
for the time being....
(i'm too picky)
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 35 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 35 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|