iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Lekker snel zonder jailbreak pakketten. Toch is ie wel jailbroken, ik zie nl niet je provider staan naast je Signal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wallpaper aangepast, bevalt een stuk beter zo.....
En ook de dag voor de maand. |
|
|||
|
|||
Met GlasKlart iconen mn eigen theme (volledig bewerkt theme ..)
Uiteraard hoeft de achtergrond niet roze (helaas hier niet zo'n mooie kleur online) te zijn |
|
|||
|
|||
Eindelijk zoals ik hem wil.
Suave theme en als ik Stack open dan zie daarin de mooi iconen van Matte nano. |
|
||||
|
||||
The Metal Thing Blue Uit de Cydia Store, wel grappig. |
|
||||
|
||||
in
uit
~ "You have more fun with your pants off!" >> Laatst gewijzigd door kuotje; 08-11-09 om 16:38. |
|
||||
|
||||
Carbon Ovation Black Uit de Cydia store. |
|
||||
|
||||
update heb het ff wat verder aangepast
|
|
||||
|
||||
toch iets anders zo |
|
||||
|
||||
We blijven lekker bezig |
|
|||
|
|||
Dit is me nieuwste theme
Kan iemand mij alleen vertellen hoe ik de datum in de homescreen beter kan krijgen en alle weergaven van het weer in het nederlands? Iemand? |
|
|||
|
|||
Nou flink wat geknutseld
Dit zijn wat resultaten, de achtergrond kan zoals ik zelf wil... en de achtergrond van de Lockscreen heb ik vastgezet.. Vind de lotus te mooi! Lettertype is TrechubetMS. En ik heb bewust de iconen heel klein en in een lichte kleur ondertiteld (wilde het kunnen lezen maar niet storend in beeld) ps de achtergronden van de laatste twee zijn de foto van een fleece deken en de foto van een houtenplan/hoofdbord vh bed haha ach ja.. beetje neutrale achtergrond vinden is soms niet makkelijk ps2 eventuele reacties via het screenshot request topic.. |
|
||||
|
||||
Zou blijf je lekker bezig weer ff wat geklooit met mooi resultaat
|
|
|||
|
|||
Dit is me voorlopig definitieve theme Laatst gewijzigd door Rene1979; 12-11-09 om 17:32. Reden: Zomaar |
|
|||
|
|||
Lockscreen:
Springboard: |
|
|||
|
|||
de mijne:
lockinfo met weather-icon |
|
|||
|
|||
Ook weer wat aangepast...
Het word steeds iLeuker om een iPhone te hebben!! |
|
|||
|
|||
Dit is mijn Lockscreen als ik een muziekje afspeel.
Laatst gewijzigd door Rene1979; 14-11-09 om 16:15. |
|
|||
|
|||
Klok widget aangepast.
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|