BSD Subsystem en OpenSSH discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze handleiding gelezen over deze programma's en vond hem heel goed, maar er zijn een paar vragen die ik hierover wilde stellen: Handleiding: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BSD Subsystem en OpenSSH
Ik heb deze handleiding gelezen over deze programma's en vond hem heel goed, maar er zijn een paar vragen die ik hierover wilde stellen:
Handleiding: BSD Subsystem en OpenSSH > Nieuws > iPhoneclub.nl Ik heb in Installer gezocht naar het programma BSD Subsystem, maar kan het niet vinden. Wel zie ik een programma dat UNIX Subsystem heet en Fake BSD Subsystem. Kan ik wel één van deze programma's downloaden? En mijn laatste vraag is over Wi-Fi. Ik heb namelijk geen Wi-Fi thuis. Is er een andere manier om in de directory van de iPhone te komen? Of het nodig is weet ik niet maar even ter informatie, ik heb een 3G 16GB iPhone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijken me niet zo'n moeilijke vragen voor degene die het een beetje begrijpen, kan niemand het even beantwoorden?
|
|
|||
|
|||
op je eerste vraag heb ik geen antwoord.
je 2e vraag : Om in de Iphone te komen heb je het prog. winscp nodig, maar je moet dan wel je iphone jailbreaken, anders gaat het nooit. |
|
||||
|
||||
Citaat:
open ssh heb je wel nodig, en zoals Bheestermans al zei winscp heb je nodig op je comp om verbinding met je iphone te maken! Wi-Fi is hier noodzakkelijk
|
|||
|
|||
dus zonder Wi-Fi gaat het niet. Dat is wel jammer...
Nou ga ik wel een draadloos modem aanschaffen, maar dat duurt wel ff. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bekijk deze guide is:
Tether your iphone via USB cable - ModMyi - Wiki Is origineel bedoeld om te internetten via je USB kabel maar je kan er ook in je Bestandssysteem mee komen. Gewoon de guide volgen, als het niet lukt hoor ik het wel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BSD Subsystem | Sushi | Unlock [archief] | 6 | 17-05-08 19:23 |
bsd subsystem | ondries | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-04-08 00:51 |
Ik heb BSD Subsystem nodig om BSD Subsystem te installeren.. | G.Fawkes | Archief | 3 | 12-03-08 21:15 |
|
|