Customize zet icoontjes op bureaublad ?!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was vandaag mijn mijn unlockte iphone 1.1.1 versie aan het spelen, ik opende Customize voor de eerste keer en toen ik terug ging stonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Customize zet icoontjes op bureaublad ?!!
Ik was vandaag mijn mijn unlockte iphone 1.1.1 versie aan het spelen,
ik opende Customize voor de eerste keer en toen ik terug ging stonden er plots volgende icoontjes op mijn Desktop ?! FieldTest & DemoApp . Weet iemand hoe ik deze icoontjes kan verwijderen want ze zijn vrij irritant , Mvg, Boo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
bij rsbt in customize deze twee icoontjes weer in de categorie "hidden" zetten
|
|
|||
|
|||
waar vind ik rsbt ?! ik zit gewoon in het customize menu met van boven configure Customize
|
|
||||
|
||||
Dat is blijkbaar de versie 1.1.7 van Customize en daar kan dat niet. Zie elders een draadje over dit onderwerp.
|
|
|||
|
|||
heeft iemand een link naar de vorige versie van customize? die werkte perfect voor mij met hidden...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb juist xlaunch geinstalled , en dan troggle visibility op de 2 icoontjes maar ze staan gewoon op volgend blad nu en verdwijnen niet ?!
|
|
||||
|
||||
En een ander vraagje: kan ik Customize 117 uninstallen en Customize 113 er weer op zetten? Zou makkelijk zijn op die manier. Ik weet alleen niet of ik dan op fw 1.0.2 in de problemen raak. Heb namelijk fw 1.0.2
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad springt terug naar bureaublad | nelski | iPad algemeen | 4 | 07-04-11 11:50 |
icoontjes werken niet bij 'zet in beginscherm' | Arjan0625 | Archief | 3 | 19-01-10 14:42 |
Meer icons on 'bureaublad' | evadless | iPhone algemeen | 12 | 25-12-09 22:09 |
kan ik met customize icoontjes veranderen | lennart91 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-01-08 13:01 |
iPhone als disk op bureaublad (MacOS X) | dendoor | iPhone algemeen | 8 | 04-12-07 19:57 |
|
|