kan ik met customize icoontjes veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik had een vraagje, kan je met customize ook bijv. alleen je safari icoontje veranderen met bijvoorbeeld een internet explorer icoontje op je summerboard? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik met customize icoontjes veranderen
hallo, ik had een vraagje, kan je met customize ook bijv. alleen je safari icoontje veranderen met bijvoorbeeld een internet explorer icoontje op je summerboard? zoja waar kan ik die donwloaden? of kan dit alleen maar dmv thema' s te veranderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan niet met customize.. Dit kan wel door of een theme te downloaden waarin die icoontje ander is, maar je kan ook via SSH en WinSCP op je iphone gaan met je computer en handmatig het icoontje van Safari veranderen.
Wel een ingewikkeld klusje en het klinkt niet alsof je er veel ervaring mee hebt. Dan zou ik als ik jou was misschien gewoon voor een thema gaan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De bovenste balk met icoontjes veranderen bijv... | vy_k | Jailbreak apps en thema's | 8 | 17-04-09 17:54 |
Icoontjes veranderen | Timmeh_ | iPhone Apps | 9 | 06-11-08 17:36 |
Achtergrond niet te veranderen (na gebruik customize) | peppelino | iPhone algemeen | 7 | 04-10-08 12:59 |
Customize en iets veranderen ? | MisterM24 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-07-08 14:09 |
Customize zet icoontjes op bureaublad ?!! | booke | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-11-07 23:59 |
|
|