Installer.app verwijderen, verstandig? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil graag mn installer.app verwijderen. maar nu heb ik daar een vraag over. kan het zijn dat als ik deze verwijder ook mijn packages ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer.app verwijderen, verstandig?
ik wil graag mn installer.app verwijderen. maar nu heb ik daar een vraag over. kan het zijn dat als ik deze verwijder ook mijn packages worden gewist. ik heb wel een paar dingen geinstalleerd. en is het eenvoudig weer terug te zetten met iNdependence als ik de installer.app weer nodig heb?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan hem verwijderen middels een SSH sessie, hij staat onder "applications" maar of dit invloed heeft op je geinstalleerde dingen weet ik niet, ik denk dat je hem gewoon kunt verwijderen.
|
|
||||
|
||||
waarom installeer je niet costumize? dan kun je alle niet gebruikte icons onzichtbaar maken, zoals installer, anysim, etc.
|
|
|||
|
|||
Hij wil zn spingboard niet vervuilen, dus denk dat customize ook niet op zn springboard mag staan. En anysim kan je toch gewoon verwijderen, die gebruik je als het goed is niet nog een keer. En ik denk dat installer verwijderen geen problemen zal opleveren, en anders zet je m toch weer terug via SSH?
|
|
|||
|
|||
kan iemand bevestigen dat installer te verwijderen is met independence?
|
|
|||
|
|||
Installeer gewoon Customize en schakel dan alle onnodige pictogrammen die op je springboard staan uit.
Heb ik ook gedaan en er staan maar 10 pictogrammen meer op. |
|
||||
|
||||
Installeer Xlaunch en schakel verder alle andere pictogrammen uit. Dan heb je maar 1 icoontje nodig..
|
|
|||
|
|||
Ik heb ondertussen via Independece de installer.app eraf gehaald. Voor de rest helemaal geen problemen. Alles blijft prima werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
installer verwijderen. | sponzert | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-08-08 10:58 |
installer verwijderen.. hoe?? | rikss | Archief | 12 | 21-03-08 13:04 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
Installer verwijderen | RacerX | Unlock [archief] | 7 | 27-12-07 23:57 |
installer verwijderen | Yves | Archief | 1 | 24-10-07 16:57 |
|
|