Installer op 1.1.3? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Ipod was een beetje gek gaan doen, en toen moest ik 'm gister dus herstellen via Itunes. Nu zit hij dus op 1.1.3 Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer op 1.1.3?
Mijn Ipod was een beetje gek gaan doen, en toen moest ik 'm gister dus herstellen via Itunes. Nu zit hij dus op 1.1.3
Is het mogelijk om installer op 1.1.3 te krijgen? Alvorens deed ik het via jailbreakme.com maar ik wil niets verpesten, en ik wou 'm ook niet updaten, maar ik had geen keuze. Maar ik zou graag weer installer willen hebben. Weet iemand hoe? B.v.d. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
momenteel is er niets met 1.1.3 te doen. Zelfs niet te jailbreaken..
Je had wel een keuze ipv updaten.. je had altijd nog kunnen restoren naar 1.1.2 Maar nu hoop ik voor je dat er een oplossing komt. Je kan namelijk zelfs niet terug van 1.1.3 naar 1.1.2 op het moment. edit: Ik zie nu dat het over je ipod gaat.. Maar goed, momenteel is er ook voor je ipod nog geen installer voor 1.1.3 |
|
|||
|
|||
Eerst stond dat er idd tussen, maar ik wou 'm herstellen, en er stond 1.1.3 bij, geen 1.1.2?
|
|
||||
|
||||
Klopt.. als je wil herstellen naar een oudere versie moet je met de shift knop ingedrukt klikken op herstellen. Natuurlijk eerst even de 1.1.2 firmware downloaden en dan kan je er gewoon naartoe browsen en installeren.
Ik neem aan dat dat met een ipod wel gewoon nog kan, maar dat weer ik niet zeker. |
|
|||
|
|||
En dan kan ik wel weer jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
Als het goed is wel...
|
||||
|
||||
Tuurlijk niet je moet naar 1.1.1 die jailbreaken oktoprep draaien en dan kan je 1.1.2 installeren en hem jailbreaken xD
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Gaat dit allemaal echt over een ipod??
Als er informatie is om een ipod te jailbreaken, en wat voor extra functionaliteit ik dan krijg heb ik interesse. Ik heb een 3G 30GB ipod, waar ik momenteel alleen maar muziek op draai...... |
|
|||
|
|||
Nee ik bedoel gewoon een Iphone of Ipod Touch, sorry....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Je had beter eerst even kunnen raadplegen op dit forum wat je moest doen....daar is het immers voor...
Ik wens je veel succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
installer | Pbs | Archief | 1 | 06-11-09 18:40 |
Installer | Trust | Archief | 2 | 11-07-08 16:14 |
Installer | Dilum2444 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 21-05-08 17:17 |
Installer | Jarhead | Archief | 1 | 03-05-08 00:21 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
|
|