Customize en iets veranderen ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik customize op mijn iphone staan super handig maar hoe kun je daar iets uithalen bijvoorbeeld het volgende. customize/ customize images/sounds statusbar images/ ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Customize en iets veranderen ?
Nu heb ik customize op mijn iphone staan super handig maar hoe kun je daar iets uithalen bijvoorbeeld het volgende.
customize/ customize images/sounds statusbar images/ statusBarBG hier staat dus iets wat ik wil verwijderen en een gewoon weer de standaard statusbar wil hebben. er staat nu een internet plaatje net als rechtsbovenin een min, vierkantje en dan een rood batterijtje. deze moet weg. en ik wil gewoon mijn lockscreenwallpaper kunnen verander met plaatje uit mijn achtergrond.Nu is het zo dat deze wordt bepaald door het theme wat ik heb en kan die dus niet naar eigen inzicht veranderen.Hoe doen we dit ? ben ook al via customize geweest maar daar staan alleen de plaatjes van de theme's graag een uitleg en alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kijk eens in deze thread:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...92-winscp.html op deze manier kan je je eigen foto's / afbeeldingen uploaden vanaf je computer naar je iphone. Als je deze dan idd in de goede mappen upload dan kan je de afbeeldingen via customize selecteren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond niet te veranderen (na gebruik customize) | peppelino | iPhone algemeen | 7 | 04-10-08 12:59 |
Customize 2.0 | Larsmanson | Unlock [archief] | 12 | 28-04-08 21:33 |
customize op 1.1.4 | boblong | Jailbreak apps en thema's | 40 | 05-04-08 00:04 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
kan ik met customize icoontjes veranderen | lennart91 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-01-08 13:01 |
|
|