iPhone als disk op bureaublad (MacOS X) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tip ! Hier is een applicatie waarmee je blijkbaar je iPhone als disk kunt gebruiken. iPhoneDrive 1.3 - MacUpdate Voor diegene die dit willen uitproberen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone als disk op bureaublad (MacOS X)
Tip !
Hier is een applicatie waarmee je blijkbaar je iPhone als disk kunt gebruiken. iPhoneDrive 1.3 - MacUpdate Voor diegene die dit willen uitproberen . . . Groetjes, Den Door. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor ons windows gebruikers is dit helaas niet geschikt.
|
|
|||
|
|||
bedankt !!
|
|
|||
|
|||
Top, handig!
Windows gebruikers moeten ook een Mac kopen |
|
|||
|
|||
Heb vandaag nog naar een iMac gekeken.
Ziet er zeer nice uit. wordt alleen wel wennen. NU nog ff geld sparen en dan de iMac binnen |
|
|||
|
|||
gezegde luidt daarom ook: A Mac is the new PC
|
|
|||
|
|||
Handig! Bedankt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een MacBook gekocht. Als verstokt windowsgebruiker is het allemaal behoorlijk wennen. Ben er wel erg gelukkig mee. Nu nog even zien of ik mijn itunes bibliotheek op een fatsoenlijke manier van mijn laptop naar MacBook kan omzetten..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meer icons on 'bureaublad' | evadless | iPhone algemeen | 12 | 25-12-09 22:09 |
Iphone bureaublad past niet meer in beeldscherm | Cortex | Archief | 3 | 28-10-09 10:36 |
Customize zet icoontjes op bureaublad ?!! | booke | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-11-07 23:59 |
MacOS X: iPhone unlock met AnySIM | iCulture | Unlock [archief] | 106 | 04-11-07 18:47 |
|
|