Dock afbeelding discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een leuke dock gevonden voor mijn eigen thema te maken. Alleen zou er een kleine aanpassing moeten gebeuren. Als er iemand is die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dock afbeelding
Ik heb een leuke dock gevonden voor mijn eigen thema te maken. Alleen zou er een kleine aanpassing moeten gebeuren.
Als er iemand is die dat zwart kan weghalen en het doorzichtig kan maken? zouk super vinden als men theme af is wil ik hem altijd share ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand? Ik ben zo geen krak in photoshop
|
|
|||
|
|||
Mario zou het moeten weten lijkt me
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb wat geprobeert |
|
||||
|
||||
Of je wilt alleen het witte lijntje, de rest ontzichtbaar:
(nu dus vrijwel niet zichtbaar, maar hij staat hierboven ) Probeer maar eens te selecteren, dan zie je hem. Als dit de bedoelng is kan ik hem eventueel wat mooier en vloeiender maken en de rest van de lichte grijze puntjes weghalen. Laatst gewijzigd door iTommie; 13-10-08 om 23:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
// edit \\ jah dat is het , zou leuk zijn moest het nog iets fijner gemaakt worden! dikke dank u iTommie Laatst gewijzigd door lodevs; 13-10-08 om 23:43. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oke check deze ff:
Laat me ff weten of hij goed is, ok? |
|
|||
|
|||
toppie makker ! goed gedaan thx !
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In principe is dit vrij makkelijk toch in photoshop? Maak een ovaal in het wit, lijndikte 5 o.i.d., en dan een flinke outer glow in dezelfde kleur en klaar?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
3G op dock wel, zonder dock niet | laika666 | iPhone algemeen | 2 | 21-09-08 17:30 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|