Grote problemen na uploaden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Na het uploaden, reageert iPhone totaal niet meer!. Naar "Apple-winkel" geweest en hun zeggen dat er niets meer aan te doen valt. Dus mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grote problemen na uploaden
Hallo.
Na het uploaden, reageert iPhone totaal niet meer!. Naar "Apple-winkel" geweest en hun zeggen dat er niets meer aan te doen valt. Dus mijn iPhone is nu "dood" plus al mijn gegevens kwijt !!! Hellup: !!! Wat moet ik doen om hem weer springlevend te maken??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan je eens wat meer uitleg geven ? Wat bedoel je met uploaden ? Dat ze in de winkel niets doen is normaal. 1 gen iphone is niet ondersteund in de lage landen ( of sommige toch).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ziet iTunes de iPhone nog wel? Zo te zien heb je de eerste gen. Zomaar updaten is niet erg, valt wel op te lossen, alleen ben je idd gewoon al je gegevens kwijt.
Via Pwnage Tool is de beste oplossing, heb je een beetje ervaring met "hacken"? ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
grote problemen... (iphone 3g) | Kult | Archief | 20 | 17-04-11 23:30 |
Tijd weergave grote problemen...! | Jokepetoke | iPhone algemeen | 5 | 11-11-08 18:52 |
Grote problemen met mijn iPhone! | hotlikeme | Archief | 1 | 27-07-08 02:24 |
appinstaller geeft grote problemen!! | orli | iPhone algemeen | 7 | 19-04-08 13:18 |
Grote problemen | DGCAR | Unlock [archief] | 9 | 28-02-08 15:21 |
|
|