Grote problemen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn iphone al 7 dagen en jawel hij doet het niet meer Nadat hij vast liep gaf hij alleen het logo, na reset kwam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Grote problemen
Heb mijn iphone al 7 dagen en jawel hij doet het niet meer
Nadat hij vast liep gaf hij alleen het logo, na reset kwam het scherm met het kabeltje. Met ibrick is hij niet te booten. met herstel van i-tunes geeft hij foutmelding 1604. Weet iemand een oplossing ? ps heb de iphone gekocht met 1.1.3 en er zit een supersim in Laatst gewijzigd door DGCAR; 27-02-08 om 21:13. Reden: Heb gekeken op de link maar dat hielp niet op 2 computers geprobeert nik hiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
link helpt niet
Link helpt niet, heb het al op 2 andere computers geprobeert maar hielp niks.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je al eens geprobeerd met de AT&T simkaart erin |
|
||||
|
||||
Je hebt nu zeker het Apple logo op je scherm staan.
Probeer dit eens: Hou de home- en standbytoets tesamen ingedrukt. Sluit hem aan aan je computer, en herstel hem dan. Dat help bij sommige die hetzelfde probleem hadden. |
|
||||
|
||||
itunes 7.6.1.9
Hij liep vast na update Taalbestand, home en standby toets helpen niet. Hij begint wel met herstellen maar na een tijdje stopt hij en geeft dan de error. Er gaat ook een wieltje lopen in het scherm bij hertstellen, maar start dan opnieuw op in kabeltje scherm. |
|
||||
|
||||
pfff heb hem weer een beetje aan de praat gekregen.
Alleen staat hij nu in emergency call only. Hoe weet ik nu of er 1.1.3 of 1.1.4 opstaat ? heb al geprobeert 1.1.2 erop te zetten maar dat lukte niet (foutmelding) Weet iemand hoe ik nu het beste kan verder gaan ? |
|
||||
|
||||
Hoe heb je gerestored? Waarschijnlijk heb je nu 1.1.4 maar met Ziphone zou die te unlocken en jailbreaken zijn! Dus Suc6
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Ziphone kan toch alleen maar 1.1.3 aan op dit moment ?
|
|
||||
|
||||
Hmm ik weet niet zeker maar volgens mij kan ie ook 1.1.4 aan... Alleen ik heb me er niet echt in verdiept dus het zou zo kunnen dat ik fout zit
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
grote problemen... (iphone 3g) | Kult | Archief | 20 | 17-04-11 23:30 |
Grote problemen bij nieuwe iPhone4 | justtouch | Archief | 1 | 24-06-10 12:18 |
Tijd weergave grote problemen...! | Jokepetoke | iPhone algemeen | 5 | 11-11-08 18:52 |
Grote problemen na uploaden | Cachoutje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-10-08 14:03 |
appinstaller geeft grote problemen!! | orli | iPhone algemeen | 7 | 19-04-08 13:18 |
|
|