Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: 3. Asvibra 2 ( 3 maal trillen bij sms) Edit: Heb hem inmiddels gevonden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Reverb; 17-12-08 om 18:24. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
CUSTOMIZE??????
Ik word zachtjes aan helemaal gek...
Ik probeer al een paar maanden die ***** customize aan de praat te krijgen maar wat ik ook doe....niks lukt.hij start niet op.ik heb een nieuwe gedwonload maar zonder succes.suidfix heb ik ook gedownload maar ik weet niet waar die is opgeslagen.wat moet ik in godsnaam doen om hem te laten werken???? Mvg suus |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Winterboard draait lekker enzo, maar met Customize kon je zoveel leuke dingen doen... Ik mis het toch een beetje.
|
||||
|
||||
1. Sbsettings met Fast notes
2. Bitesms 3. Statusnotifier 4. Backgrounder 5. Pdanet 6. Openssh 7. Cycorder Laatst gewijzigd door LuBJe; 23-12-08 om 14:33. |
|
|||
|
|||
1. Bitesms
2. Winterboard 3. vWallpaper 4. Nes emulator 5. Dtunes 6. Cycorder 7. SSH Enne, leuke tips zijn altijd welkom... |
|
||||
|
||||
Supreme Preferences is toch in mijn lijstje toegetreden (ook al is het nog wat buggy )
|
|||
|
|||
Hoe kun je de roms bij de nes erop krijgen en waar vandaan halen natuurlijk
1. PSV slide logo 2. Winterboard 3. Intelliscreen (jammer dat dit er niet standaard op zit vooral agenda is makkelijk) |
|
||||
|
||||
Oke ik toch ook maar een lijstje
1. Winterboard (leuk om je iPhone te customizen als je je verveelt en handig om bijv je toetsrooster op je lockscreen te zetten ) 2. SBSettings met location services, fast notes en processes (handig en snel (en slecht voor je batterij)) 3. Supreme Preferences natturlijk ook 4. Terminal 5. Backgrounder En waar gebruiken jullie backgrounder voor dan? Lijkt me niet echt nuttig Laatst gewijzigd door libia; 28-12-08 om 17:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Backgrounder is heel erg handig! Zoals je al wist, kun je er apps mee op de achtergrond laten draaien. Bijv. BeejiveIM, hoor je bericht ontvangst geluidje als iemand wat zegt en het aantal berichten komt in de bubbel (normaal update hij pas als je weer in BeejiveIM gaat). Als je in de app gaat start hij natuurlijk sneller op, want hij loopt op de achtergrond, staat dus al aan... Je kan bijv. makkelijk muziek afspelen onder een spelletje. Moet ik nog wat opnoemen? Kan nog wel even doorgaan Backgrounder is voor mij een must have iig! |
|
|||
|
|||
Lees dus dat van sbsettings je batt wel iets sneller leeg gaat? Wordt de iphone ook slomer van als je veel apps hebt? Probeer nu niet meer dan 'twee springboards' te krijgen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
oke ik heb nu mn lijstje aangepast, dat van beejiveIM is idd wel handig
|
|
|||
|
|||
Categories
Backgrounder Waar vinden jullie deze 2 apps? onder welke source's? kan niet vinden op cydia en installer heb ze allebei wel geupdate en meer source's erin gepleurt maar kan niks vinden. |
|
|||
|
|||
gewoon zoeken onder 'all packages' als je 'm niet kunt vinden.
|
|
||||
|
||||
1. Supreme Preferences
2. Bitesms (is gewoon nodig omdat de standaard sms app niet voldoet) 3. Winterboard (is ook wel duidelijk) 4. Cycorder (Het is eigenlijk gewoon belachelijk dat dit er niet standaard op staat 5. Five Icon Dock ( is gewoon handig) |
|
||||
|
||||
1. Five icondock. Gewoon handig!
2 Winterboard. Lekker customizen 3. Backgrounder. Altijd handig hoef je niet steeds apps opnieuw op te starten. 4. Volumeboost. Eindelijk wat volume uit me iPhone! 5. Sbsettings. Ineen hand omdraai shit aan en uitzetten.. (en Five Icon Dock) Hoop dat dit duidelijk genoeg is Laatst gewijzigd door xxMartenxx; 16-01-09 om 16:00. |
|
|||
|
|||
Eindelijk wat volume uit de iphone?? Slechte oren ofzo? Vind er hard genoeg geluid uit komen en heb hem ook nooit op max staan, omdat de muziek dan overschreeuwt wordt via de speaker. Via de koptelefoon heb ik het geluid ook nooit max staan.
Laatst gewijzigd door Reverb; 04-01-09 om 14:22. |
|
||||
|
||||
kleine toevoeging ..
-Backgrounder gebruik ik voor Palringo messenger zodat ik een geluidje hoor wanneer ik een bericht heb als palringo op de achtergrond draait. - Quickgold gebruik ik om te bellen of snel contact te zoeken, veel minder handelingen dan je contact openen scrollen aanklikken nog een nummer selecteren en bellen, je drukt 1 keer home button en dan typ je een naam aanklikken en klaar. -Sb settings dan wel alle toggles installeren, toggle locatie en processes is een must ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|