iSpazio Dockflow discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) // Discussies samengevoegd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe dit op je iphone?
Dat onderste die met SMS rode tel en mail en ipod. Hoe kan ik da tkrijgen? ik heb bij iphoneclub.nl echt 80 paginas terug gelezen. maar ik kan dat niet vinden. weet iemand hoe dit moet? En ik zou er ook graag 5 willen, hoe kan dat onderaan? Sergio |
|
||||
|
||||
met ispazio dockflow
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
|
|||
|
|||
ahh!
ja dat heb ik geinstallerd en five icond ing. maar hoe zet ik het nu aan? Citaat:
.maar ik heb ook die rooie telefoond ing niet enzo. hoe werkt dit precies? Laatst gewijzigd door De Generaal; 16-01-10 om 16:54. Reden: Samengevoegd |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
TIP! Na het installeren van OpenSSH even je OpenSSH wachtwoord veranderen (zie de openingspost van dit topic) |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb hemg ewoon in Sydia gedownlaod en hij werkt? Dus moet ik nu nog iets veranderen of niet? Heb enkel openSSL op me iphone openSSH niet. BTW bij my gaat ook als ik een mailtje heb da ding er onder Laatst gewijzigd door SergioEdelman; 16-01-10 om 18:03. |
|
||||
|
||||
Dan even Winterboard installeren, Winterboard openen en dan jouw thema aanvinken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan het dat bij mij alle 4 iconen mee veranderen maar het berichten icoontje blijft standaart dus niet schuin dus dat staat niet mooi. welk dock ik ook installeer hij veranderd niet mee. hellppp
|
|
|||
|
|||
Wie weet hoe de achtergrond heet van het plaatje?
|
|
|||
|
|||
Onder iOs 4.0.1 lukt het me niet om deze dockflow te krijgen. SMS en TEL icon blijven recht, terwijl andere 3 wel "meegaan". Iemand een idee?
http://yfrog.com/86fotoxop Laatst gewijzigd door Suriboy777; 02-08-10 om 00:46. |
|
|||
|
|||
same here.
Alleen van de berichten heb ik inmiddels opgelost: Je moet Messages.png veranderen in SMS.png dan is die al klaar. Ik kan alleen nergens vinden wat de nieuwe naam voor Phone.png moet zijn. Iemand een idee voor ons? Laatst gewijzigd door Foddermocker; 03-08-10 om 23:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Na veel proberen gekozen voor de standaard dock van Apple.... |
|
|||
|
|||
Niemand een idee? Kan namelijk niks terug vinden op het internet, wat mij toch enigzins bevreemd omdat er toch genoeg mensen zijn die de dockflow gebruiken...
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem, heb echt 3 dagen lopen *****n, maar heb de oplossing gevonden, ik heb met behulp van rename II (cydia app), de naam van berichten veranderd in messages, toen heb ik heb ik de naam telefoon vervangen door phone, iphone opnieuw opgestart en nu staat hij zoals hij hoort te staan.
Je moet er wel voor zorgen dat de apps in de juiste volgorde staan hé. En de kleur van de icons veranderd met ispazio dockflow vanzelf. |
|
|||
|
|||
Hoe simpel kan het zijn.. De naam van het icoon moest zijn: Telefoon.png
Ik heb het voor elkaar. @jopy: Bedankt voor de uitleg, alleen ik had rename II al, maar de applicatie was al phone genoemd, dus het klopte niet.. maar dankzij jou ben ik wel op het idee gekomen om de png een nederlandse naam te geven. |
|
|||
|
|||
Ik was altijd fan van DockFlow, alleen het nadeel was dat je een vaste volgorde moest aanhouden terwijl ik de iPod en sms button nooit gebruikte. De volgorde die ik wil is namelijk: Safari - BiteSMS - Telefoon - Mail - WhatsApp. Ik zie dat BiteSMS inmiddels beschikbaar is, maar ik kan het logo van WhatsApp nog niet vinden. Heeft iemand toevallig het logo van WhatsApp in DockFlow stijl, of is er een mogelijkheid om het zelf te maken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iSpazio repo | skipperm | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-05-11 00:19 |
Dockflow probleem | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 6 | 15-08-10 10:56 |
iSpazio repo update niet | benjamin | Jailbreak apps en thema's | 21 | 13-02-09 15:26 |
|
|