katra's weather lockscreen veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De slider is bij mij verdwenen. Hij werkt nog wel, maar weet iemand hoe ik hem ook weer gewoon zichtbaar kan maken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De slider is bij mij verdwenen. Hij werkt nog wel, maar weet iemand hoe ik hem ook weer gewoon zichtbaar kan maken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt, maar ik wil graag gewoon de slider zien onder het weer-gebeuren. Er is ruimte voor. Wat moet ik aanpassen om toch de slider weer zichtbaar te maken?
|
|
||||
|
||||
open het katra bestand op je computer>> folders >>verwijder TelephonyUI.framework
daar staan de knoppen in die de slider aanpassen. als je deze verwijderd wordt er dus niets meer aangepast edit,is blijkbaar toch niet de oplossing! ben er naar aan het kijken,sorry Laatst gewijzigd door truckdiver; 05-11-08 om 14:16. |
|
|||
|
|||
Zou ik ook wel willen, is een heel mooi appke, maar die slider weg is wel een beetje dom eigenlijk...
|
|
|||
|
|||
is het ook mogelijk om in het script te zeggen dat hij alleen moet reloaden om de 5uur zodat ik niet elke keer moet wachten bij het ontgrendelen op 'loading', want dan is er geen lol meer aan...
|
|
||||
|
||||
als je het configureMe.js opent helemaal naar onder scrollen en daar kan je een updateintervaltijd veranderen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoi allemaal ,
heb hem ook op mijn iphone gezet maar gek genoeg doet hij het bij mij niet en hij ziet er zo vet uit..kan iemand mij helpen waar dat aan licht.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja ik heb winterboard
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik woon in delft, moet ik dan Delft, South Holland doen? Want dat pakt die niet. Delft, South Holland(Netherlands) gaat ook niet. Heeft iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus: Delft, Netherlands Succes. Ik vind de "Famous Quote Widget" toch leuker eigenlijk.. Kijk naar buiten of op buienrader(daar heb je iets aan) Elke keer een andere beroemde quote |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het werkt! Bedankt. Ik heb nu alleen wel nog elke keer dat hij gaat loaden. Als ik dus op het lockscreen sta gaat hij loaden en dat is elke keer zo als ik op de Sleep/Wake knop druk... Heeft er iemand een oplossing? Ik heb in ConfigMe.js al ingestelt dat de reload tijd 180 minuten moet zijn... |
|
|||
|
|||
Ik heb Katra's Weather Lockscreen ook gedownload, maar krijg niet mijn plaatsnaam erin.
Ik heb het configureme.js aangepast. Ik heb dit aangepast, het oude naar dit: var locale = "5351" //e.g. 'Berghem, Netherlands'|'Moscow, Russia'|'Ledyard, AT'|'London, UK' Kan dit zo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ik moet wel een stad kiezen van 25km van mijn woonplaats maar toch...
|
|
||||
|
||||
volgens mij heeft het veranderen van de tijd geen zin omdat het script zelf ook opnieuw wordt geladen als je hem lockt en weer unlockt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) | mnidhk | Jailbreak apps en thema's | 381 | 07-08-11 18:02 |
Htc leopard en Katra's Weather | eviiphone | Jailbreak apps en thema's | 7 | 04-12-10 17:28 |
Katra's Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-10 11:33 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
|
|