katra's weather lockscreen veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat heeft wel zin, hij laad het script wel opnieuw maar hij update hem da niet. Maar nu staat er bij mij: Uden/Volkel -6c Partly ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat heeft wel zin, hij laad het script wel opnieuw maar hij update hem da niet.
Maar nu staat er bij mij: Uden/Volkel -6c Partly Cloudy Ik woon in Berghem (bij Oss). Kan ik dan niet de tekst aanpassen oid, nu heb ik er nog niet veel aan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als hij het script opnieuw laad, dan zijn namelijk ook de gegevens weg waarschijnlijk (ik neem aan dat hij die namelijk in een variabele in javascript zet)
|
|
|||
|
|||
Ik probeer ook Den Haag erin te krijgen maar het wil niet echt lukken. Wie heeft de oplossing????
|
|
||||
|
||||
Beverwijk kon hij niet vinden, heb er nu Haarlem van gemaakt, maar nog geen succes..
Het is me wel gelukt om "slide-to-unlock" zichtbaar te houden
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-04-09 om 16:00. |
|
||||
|
||||
Bij mij doet die 't niet meer en de andere Theme ook niet, de site van David Ashman is er ook uit en er staat nu iets anders, iemand die er wat van weet?
|
|
||||
|
||||
Bij mij doet het thema het gewoon, vandaag er weer opgezet..
(zie bijlage)
|
||||
|
||||
Bij mij ook weer!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan iemand mij vertellen, waar ik de dagen van de week kan veranderen in het nederlands? Laatst gewijzigd door Lucien1966; 07-04-09 om 01:04. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik dacht, omdat die blokjes aan de onderkant (diepte-effect) bij jou zo hoog zitten.. Bij mij zitten die helemaal aan de onderkant van me scherm, ipv de slide-to-unlock.. Ik zie trouwens nog steeds alleen "updating".. |
|
|||
|
|||
Ik heb net de weather HD erop gezet en met Utrecht gewijzigd. Perfecto!
Alleen... Bij mij staat Utrecht, weer omstandigheid en graden door elkaar heen. En ook nog een 'laad'-picture... Iemand ook deze problemen? Of oplossingen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) | mnidhk | Jailbreak apps en thema's | 381 | 07-08-11 18:02 |
Htc leopard en Katra's Weather | eviiphone | Jailbreak apps en thema's | 7 | 04-12-10 17:28 |
Katra's Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-10 11:33 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
|
|