Categories, apps kwijt? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DChim Ik ben erachter gekomen dat de problemen die ik heb door apps komen die een zelfde naam hebben. (Niet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Categories opstarten edit, niet deleten maar er op klikken kan je de naam of het icoontje veranderen. Verander daar de naam, mischien werkt het!! Zit op 3.0 8G jailbreak 0.7.2 Zelf ook een probleem na alles mooi in Mapjes te hebben gezet en respringen kom ik in safe mode en krijg de phone er niet meer uit, gereboot, categories alle apps terug gezet, gereboot, categories verwijderd plus addon icons alles weg rebooten, niks werkt zit nog steeds in safe mode en meer dan categories heb ik niet veranderd. Wil eigenlijk niet weer opnieuw jailbreak uitvoeren kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Iemand een oplossing??? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dat gaat niet, daar kan ik alleen de naam van de map editten en niet de app naam
Laatst gewijzigd door DChim; 23-06-09 om 13:06. Reden: quote vergeten |
|
|||
|
|||
Ja klopt jehebt gelijk volgens mij de app im cydia die rename heet moet je ff kijken weet de naam niet zeker als ik het weet laat ik je weten, probeer maar!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
TOch bedankt dat je meedenkt |
|
|||
|
|||
Bedankt.... meest simpele oplossing die voor mij werkt... was al bang dat ik moes restoren en weer jaibreaken.
|
|
||||
|
||||
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Weet iemand of er in Categories een restrictie zit van 32 applicaties. Heb een mapje Games met 32 apps, echter wanneer ik er meer wil toevoegen dan staan ze er niet tussen? Thnx |
|
|||
|
|||
geen idee!
Gewoon even proberen zou ik zeggen: met 35 en 36 applicities |
|
|||
|
|||
heb ik gedaan, echter staan er daarna maar 30 meer in, ook op mn sb niet...heel raar.
als iemand dit ook heeft of gehad, laat me ff weten. thnx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb zelf een mapje games met daarin 48 apps en een map music met 54 apps die categories gewoon laat zien. |
Labels |
apps kwijt, categories, onvindbaar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps kwijt | mkleinovink | iPhone Apps | 19 | 18-01-11 19:57 |
Apps kwijt? :O | Doq | Archief | 1 | 30-04-10 12:53 |
Apps kwijt na Quickpwn (+Categories) | mvanheusden | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-03-09 14:16 |
Categories (Mapje kwijt?) | seyfo | Archief | 1 | 05-01-09 09:26 |
Na restore veel Apple icoontjes kwijt door Categories | Chrisjuh | Archief | 2 | 18-11-08 01:14 |
|
|