[Cydia] ClearCam discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu in Cydia te krijgen: ClearCam. ClearCam is een Camera applicatie . De makers beweren dat je hiermee foto's kan schieten in 4 mega pixel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[Cydia] ClearCam
Nu in Cydia te krijgen: ClearCam.
ClearCam is een Camera applicatie . De makers beweren dat je hiermee foto's kan schieten in 4 mega pixel kwaliteit. Je kan hem proberen, hij staat in de standaard sources in Cydia... Voor de volledige versie moet je betalen, als je hem gratis gebruikt heb je maar een beperkt aantal opties.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jaja 4MP, misschien 2,5 maar zeker geen 4. Het enige wat het doet is foto's maken en dan 'noise' weg halen, dit kan ik ook makkelijk in Photoshop en het kost me geen 5 min.
|
|
||||
|
||||
mijn nieuwspost op een andere site (post hem voor de voorbeelden vooral ):
ClearCam
Laatst gewijzigd door r03n_d; 03-02-09 om 13:45. |
|
|||
|
|||
ik zie zelf ook geen verschill
groetjes kowist |
|
||||
|
||||
hij is iets lichter, maar daar houd het geloof ik ook wel mee op..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb hem ok maar even geinstaleerd, maar de foto´s die ik neem kan ik nergens terug vinden
|
|
||||
|
||||
je moet ook als je fotos hebt gemaakt rechtsonderin op je scherm drukken.
dan kom je in je foto's en dan kan je daar (zoals beschreven in mijn nieuwspost een paar posts omhoog) je foto beter maken enz. en uiteindelijk 'exporteren' naar je filmrol |
|
|||
|
|||
wie daar geen verschil in ziet in die fotos die moet toch dringend eens naar de oogarts
kijk naar die grote rode muur en de grijze "borduur" vanvoor |
|
|||
|
|||
Het heeft ook 15 dagen free trial en daarna moet je $10 betalen om het te blijven gebruiken.
Laatst gewijzigd door iBoss; 03-02-09 om 16:56. Reden: fout bedrag verbeterd |
|
||||
|
||||
volgensmij geld dat alleen voor die extra functie dacht ik ..
|
Labels |
biggboss, camera applicatie, clearcam, cydia, planet-iphones |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|