Cydia onzichtbaar discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik had voor de update naar 2.2.1 Cydia en SBSettings op mijn iPhone staan, na de update is dit natuurlijk weg. Met Quickpwn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia onzichtbaar
Beste mensen,
Ik had voor de update naar 2.2.1 Cydia en SBSettings op mijn iPhone staan, na de update is dit natuurlijk weg. Met Quickpwn een jailbreak en Cydia weer geïnstalleerd, alles verliep soepel alleen dat Cydia nergens meer te vinden is. Voor de update stond niet op mijn springboard deze had ik verborgen met SBSettings. Ik verwacht dat Cydia er wel op staat maar niet zichtbaar is. Iemand een oplossing. Dank alger... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik je SBSettings toch gewoon weer om hem tevoorschijn te halen.
|
|||
|
|||
@ iMario,
Die staan er toch niet meer op wat er wel opstaat is installer kan ik hiermee ook SBSettings erop zetten. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
USB HD onzichtbaar op iPad | Gryta1 | iPad algemeen | 4 | 11-03-11 17:35 |
programma onzichtbaar | patrick.marquetecken | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-05-10 21:37 |
Installer onzichtbaar | vanorsba | Jailbreak apps en thema's | 18 | 01-06-08 20:39 |
bestanden onzichtbaar | peetje | iPhone algemeen | 1 | 15-04-08 17:43 |
Springboard onzichtbaar | Robert80nl | Unlock [archief] | 1 | 15-01-08 12:49 |
|
|