//

USB HD onzichtbaar op iPad

USB HD onzichtbaar op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik nheb een 32 GB gejailbreaked iPad (wifi). Heb onlangs een camera connection kit (cck) aangeschaft waarmee je ook een externe discdrive of USB-stick ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-11, 11:19
Gryta1 Gryta1 is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 21
Standaard USB HD onzichtbaar op iPad

Hi,

Ik nheb een 32 GB gejailbreaked iPad (Wi-Fi). Heb onlangs een camera connection kit (cck) aangeschaft waarmee je ook een externe discdrive of USB-stick en eventueel ook een printer o.i.d. aan zou kunnen hangen.
Ik kan wel een bedraad keyboard mounten en dat werkt ook. USB-stick gaat wat moeilijker omdat die teveel stroom vraagt ook via een powered USB-Hub (merk sitecom)/
Als ik een externe Harddisk mount die ook een externe poweraansluiting heeft krijg ik geen message dat er iets fout gaat echter ik zie de betreffende harddisk nergens. Moet ik hiervoor soms een aparte app aanschaffen of downloaden en moet dit ook voor een printer?
Gaarne jullie hulp dat zeer op prijs wordt gesteld.
Vgr. Gryta
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-11, 15:14
FritsBee's schermafbeelding
FritsBee FritsBee is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar FritsBee
Standaard

Ik weet niet hoe het bij een GeJailbreakte versie zit.
Maar normaal moeten de foto's in de folder DCIM staan.
Ik weet niet of dit de info is dioe je vroeg.

Groetjes Frits
  #3  
Oud 11-03-11, 10:05
T_im0thy T_im0thy is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

Om bestanden te zien die op bijvoorbeeld op een externe schijf of een usb stick staan.
Moet je in Cydia de app iFile downloaden.

Als je dan een schijf aansluit op je iPad krijg je eerst als het goed is het scherm te zien over foto's overzetten. dit kun je gewoon weg klikken.

Open daarna de app iFile, waarschijnlijk zul je hier aan de linkerkant verwisselbare schijf zien of anders moet je naar de map: var/mnt/mount1 / gaan.

Als je daar op klikt zul je de bestanden die op de schijf staan zien, net zoals dat je ze op Windows of OSX zou zien.

Dit houdt in dat je eigenlijk allerlei soorten bestanden op de usb stick of schijf kunt zetten niet alleen foto's.
  #4  
Oud 11-03-11, 17:33
Gryta1 Gryta1 is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FritsBee Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het bij een GeJailbreakte versie zit.
Maar normaal moeten de foto's in de folder DCIM staan.
Ik weet niet of dit de info is dioe je vroeg.

Groetjes Frits
Bedankt voor je reactie maar het antwoord dekte mijn vraag niet. De volgende reactie van T imothy hopelijk wel.
  #5  
Oud 11-03-11, 17:35
Gryta1 Gryta1 is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T_im0thy Bekijk bericht
Om bestanden te zien die op bijvoorbeeld op een externe schijf of een usb stick staan.
Moet je in Cydia de app iFile downloaden.

Als je dan een schijf aansluit op je iPad krijg je eerst als het goed is het scherm te zien over foto's overzetten. dit kun je gewoon weg klikken.

Open daarna de app iFile, waarschijnlijk zul je hier aan de linkerkant verwisselbare schijf zien of anders moet je naar de map: var/mnt/mount1 / gaan.

Als je daar op klikt zul je de bestanden die op de schijf staan zien, net zoals dat je ze op Windows of OSX zou zien.

Dit houdt in dat je eigenlijk allerlei soorten bestanden op de usb stick of schijf kunt zetten niet alleen foto's.
Bedankt voor je suggestie; ga ik zeker binnenkort uitproberen want heb nu even geen tijd.
Nogmaals mijn dank

Gryta
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad icm USB dongle DaMeastro iPad algemeen 8 12-03-11 16:32
Usb stick gebruiken op ipad Ebooijen iPad algemeen 5 21-02-11 14:49
iPad opladen via usb? conimus iPad algemeen 6 01-09-10 13:34
usb stick aansluiten op ipad Merlin iPad algemeen 2 15-06-10 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.