Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na iedereens berichten te lezen over spontaan in safe mode schieten etc: Ik heb een 3GS met 3.1.3 en bij mij gebeurd hetzelfde.. spontaan in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na iedereens berichten te lezen over spontaan in safe mode schieten etc:
Ik heb een 3GS met 3.1.3 en bij mij gebeurd hetzelfde.. spontaan in safe mode EN heel soms dat ik geen geluid heb bij het opnemen (hoor de beller niet). Thema eraf gegooid (ok alleen disabled in winterboard) en alles werkt weer.. toch raar |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In verband met WeatherWidget (WeatherKelly), krijg ik de juiste locatie maar niet doorgevoerd. Ik verander in confugerMe.js wel de locatie, maar er gebeurt gewoon niets na een respring.
Weet iemand hoe ik de locatie alsnog zou kunnen aanpassen? Dank bij voorbaat.
|
|||
|
|||
Hoi allemaal, ik ben al een tijdje bezig, en heb alle stappen zorgvuldig doorlopen, maar het lukt mij maar niet om mijn locatie door te voeren Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om het weer te laten weergeven, maar dat was een verkeerde plaats. Het thema doet het goed dus, maar hij laad de weer gegevens van mijn locatie niet? Kan iemand mij helpen?
Ik heb een iPod Touch op 4.0 Groetjes en alvast bedankt |
|
|||
|
|||
werkt deze ook op de 4.1 want bij mij deed die ook niet :S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als ik statusnotificer er op heb gezet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
neeh dan komt er een zwart vaag scherm en dan gaat die naar exit safe mode
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
moet ik vanvond even proberen wat die dan gaat doen.. zal het je laten weten!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zie nu wel een achtergrond en dat het radartje draait maar verder niks
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
neeh dat snap ik niet goed... alles al doorgekeken... Moet ik elke x die zipcode veranderen waar den haag staat?
|
|
|||
|
|||
Nee dat hoef je maar een keer te doen. Ik heb ook een tijd zitten puzzelen, ik weet niet precies wat er toe heeft geholpen om hem werkende te krijgen, maar misschien helpt het als je LibWeather hebt geinstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Hij doet het!! nu nog 1 probleem.. ik heb fontswap gedownload.. Nu is de tijd wel veranderd maar de datum nog niet.. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
|
|
|||
|
|||
Ik weet het niet, ik gebruik zelf geen fontswap, heb er alleen negatieve ervaringen mee gehad, vandaar. Fijn te horen dat hij werkt
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze nu ook geïnstalleerd, het ziet er echt gaaf uit! Maar ik heb ook de font gebruikt van de eerste pagina, maar nu zie ik ook de secondes in beeld.. Iemand een idee hoe ik deze weg krijg?
Edit : Kan het kloppen dat statusnotifier niet werkt op 4.1, mn springboard crasht steeds.. Laatst gewijzigd door Dropkikker; 29-10-10 om 18:26. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook V3 eropgezet... Alles werkt en doet perfect.. Nu heb ik alleen nog een vraag.. Hoe kom ik aan het getal van de Zipcity?
|
|
|||
|
|||
hoe krijg je het vakje wat om je tijd en datum zit weg?
|
Labels |
elements, lockscreen, mnidhk, vraag, weather, weer, widget, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw thema en lockscreen | Pinraiser | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-07-11 12:50 |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
katra's weather lockscreen veranderen | Hisense | Jailbreak apps en thema's | 50 | 25-11-09 21:42 |
|
|