Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb het nu ook allemaal netjes ingesteld.. werkt perfect (animatie is mooier maar indeed trager, maar met de false trigger werkt het heel goed)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb het nu ook allemaal netjes ingesteld.. werkt perfect (animatie is mooier maar indeed trager, maar met de false trigger werkt het heel goed)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oke, voor iedereen die het interessant vind:
Versie 3 is bijna klaar. Hieronder vast enkele screenshots : |
|
|||
|
|||
Ik vind het interessant
Kan niet wachten |
|
|||
|
|||
Dude!
Dit gaat steeds beter De oude heb ik nu ook met alle plezier draaien!!! |
|
|||
|
|||
Mooi mooi maar begrijp wel die wijzigingen onderaan niet.. die groene planten zijn echt wel bizar. |
|
|||
|
|||
ik vond het er een beetje kaal vanonder uitzien, vandaar.
Geeft iets meer kleur aan het geheel. |
|
|||
|
|||
was echt niet nodig.. het grootste aandacht moet blijven naar de wolken/zon gaan. niet naar die hoekjes.
De nieuwe grasvelden zoals bij "light fog" vind ik daaraantegen wel een vooruitgang. ps: art director als job |
|
|||
|
|||
Citaat:
En je moet het zo zien: ik maak iets voor mezelf en jullie mogen gratis meegenieten. En dat is iets heel anders dan werk Daarentegen zijn reacties/opmerkingen/verbeterpunten altijd welkom! |
|
||||
|
||||
waar kan ik de achtergrond van mijn klok vinden in ssh?
zo die graag transparant maken... |
|
|||
|
|||
Heel mooi gemaakt en goed uitgelegd. Ik was een leek (nu niet meer) en heb alles werkend gekregen!
Bedanky |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mnidhk al nieuws over de voortgang van versie 3.0 ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
VERSIE 3 is klaar !!!
Ik heb de eerste post aangepast met daarin screenshots en informatie. Succes ermee!! Als er vragen zijn, dan hoor ik het wel! |
|
|||
|
|||
Top werk!
Ik heb hm weer geinstalleerd. Draait helemaal super! Bedankt weer! Ik ga hm vanavond ook op de Iphone van mn vriendin installeren |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedankt, ik ga ook mee na V3.
|
|||
|
|||
V3 staat op mijn iphone,
Maar hoe krijg ik volgende zaken opgelost, 1) Ik heb nog steeds de default ' slide to unlock' op mijn iphone, Ik vermoedde dat ik deze moet veranderen naar een bepaald them dat compatibel is met V3, Iemand enige suggestie, want momenteel verstopt de slide to unlock 1/3 van het scherm, niet alles is duidelijk, hoe kan ik de default slide to unlock naar diegene die op alle printscreens staat wijzigen aub? 2) Hoe kan ik de wijzigen of de refresh van de applicatie automatisch laten gebueren , nu moet ik steeds een tap uitvoeren vooralleer hij refreshed. Iemand enige suggestie aub? Dank bij voorbaat, en wederom proficiat aan de auteur. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ziet er weer goed uit! Hoop ook dat er iets kan gevonden worden zodat er niet meer getapt hoeft te worden. Dat zou ideaal zijn. |
Labels |
elements, lockscreen, mnidhk, vraag, weather, weer, widget, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw thema en lockscreen | Pinraiser | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-07-11 12:50 |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
katra's weather lockscreen veranderen | Hisense | Jailbreak apps en thema's | 50 | 25-11-09 21:42 |
|
|