Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen hoe ik de klok op het lockscreen krijg?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe ik de klok op het lockscreen krijg?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
moet je altijd verbinding met internet hebben voor deze lockscreen? Zonder internet zie ik het huidige weer niet namelijk...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ow ok...
ik heb onderaan franse tekst staan, kan ik dit wijzigen?? heb al de localizestrings naar NL gezet, maar dit is geloof ik niet de oplossing want het is nog steeds frans...of iets... nja heb nu de US geinstalleerd, Niemand NL?? Laatst gewijzigd door Shorty007; 07-06-09 om 11:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
de originele versie is (in het engels): RapidShare: Easy Filehosting |
|
|||
|
|||
Ik heb een vergelijkbaar "probleem".
De hele lockscreen is Engels, alleen als ik gebeld wordt is het balkje om op te nemen in het frans. Welke afbeelding is dit, dan hoef ik alleen die afbeelding te ssh'en. Had de lockscreen gedownload via Cydia. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hierin staat een bestand :bottombarknobgreen.png Dit bepaalt je "Answer" knop |
|
|||
|
|||
ow ik ga vanavond gelijk ff kijken voor die answer knop ook
Maar is er een manier om alles naar het NL om te zetten?? Had al de configMe alles in NL neergezet, maar dit lijkt de iphone niet over te nemen...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
// ******* TRANSLATE DESCRIPTION *************************** Code:
if (translatedesc=='description') { document.getElementById("desc").innerHTML='Your Description'; } Code:
if (translatedesc=='sunny') { document.getElementById("desc").innerHTML='Zonnig'; } |
|
||||
|
||||
Werkt het op 3.0?
Want wil deze er graag weer op hebben!
|
||||
|
||||
Ik heb v3 erop gezet (OS 3.0) maar nu krijg ik constant de melding "Weather Not Available".
Heb m al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, opnieuw opgestart bladiebladiebla maar deze melding blijft terugkomen. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Fantastische theme
Alleen het lettertype van de klok veranderd niet en kan het lettertype ook niet vinden in het installatie pakketje. iemand het zelfde probleem ? ik heb v3 en OS3.0 |
|
||||
|
||||
ik kan bevestigen dat deze ook gewoon op 3.0 werkt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier werkt hij ook.
|
|
|||
|
|||
Het werkt inderdaad, MAAR ik heb ook gemerkt (al 2 keer gebeurd) dat soms, onder aan die pijltjes die ronddraaien (volgens mij teken dat hij een verbinding wilt maken) blijven rondraaien. En dan is wanneer je de batterij voor het naar bed gaan volledig opgelaadt de volgende ochtend helemaal leeg is!!
|
|
|||
|
|||
Weather Elements op Lockscreen OS.3
Ik heb een iphone 3g gejailbreakt en zag op deze link:
https://forum.iculture.nl/f22/i...een-thema.html een erg cool lockscreen maar het lukte me maar niet om het voor elkaar te krijgen! kan iemand mij stap voor stap een walktrough geven zoals hoe ik bestanden moet veranderen in configureMe.js zali |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij.
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja je heb sowieso een JB nodig
en dat zou ik ook gewoon doen als ik jouw was want dat bied genadeloos veel voordelen iig voor mijn persoontje! |
Labels |
elements, lockscreen, mnidhk, vraag, weather, weer, widget, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw thema en lockscreen | Pinraiser | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-07-11 12:50 |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
katra's weather lockscreen veranderen | Hisense | Jailbreak apps en thema's | 50 | 25-11-09 21:42 |
|
|